BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
JOLIN
Inicialmente Alberto e eu acordamos facer unha excursión beteteira a zona de Somiedo (entre León e Asturias) partindo da zona de Babia.
A idea é ir e vir no mesmo día polo que non queda outra que madrugar e partir de Coruña as 05:00 para voltar a última hora do día. Comida nalguha taberna no camiño para non ter que levar peso.
A rota é impresionante pero os quilómetros e a altura a subir recomendan collelo con moitas ganas de superalo reto e ter dabonda forma física.
Si hai máis interesados en participar que se poña en contacto connosco e máis info e fotos de poñelos dentes pero moi largos en :
http://www.bierzorutas.com/foro/rutas_y_quedadas/los_lagos_de_babia_2010-t1984.72.html
O resumo de fotos neste video;
JOLIN
Hoxe Alberto e eu entramos pola portas do PARAISO, e si aquelo é o INFERNO, que me leven a él cando morra... CONTIUARÁ...
Pachi
Estoy a la espera de los siempre magníficos relatos y reportajes gráficos que haces.
Desgraciadamente a esta aventura no pude ir. Otra vez será.
Saludos.
JOLIN
Pachi, una pena que no nos pudieses acompañar, pero aquellas montañas perdurarán en su sitio más que nosotros... asi que allí te esperan.
JOLIN
A verdade é que non sei por onde empezar a crónica, pois a rota que nos brindamos onte foi espectacular en tódolos sentidos, quizais que o primeiro sexa darlle a grazas ó creador do track en wikiloc: Llanaday e logo descuberto pola xente do Bierzo con Kortomaltes a cabeza e tamén contamos coa opinión de Ráfagas, a todos eles o noso agradecemento.
Alberto e eu sabíamos o que nos esperaba: Madrugón, 3 horas en coche, unha rota de 2000 m de altura acumulada e algo máis de 50 quilómetros con rampas do 35% e volta a casa. Todo isto estaba asimilado, a dúbida era a metereoloxía, que, de ser adversa, faría perdela viaxe. Os pronósticos daban algo de choiva o final do día con temperaturas altas pero liamos a manta á cabeza e para alá partimos. O final o día non puido estar mellor: as nubes non deixaron que Lorenzo nos abrasara, a choiva non apareceu e o vento facía algo máis difícil a travesía pero tamén servía de alivio para a calor.
Con respecto a rota non hai verbas nin fotos que plasmen a beleza que alí arriba hai: a Natureza debeu tomar alí un respiro para crear unhas montañas de conto de fadas, a paisaxe é totalmente espectacular e os camiños e sendeiros que describe o track, lévante por sitios que nin no mellor sono pódese compoñer. É un percorrido ideal para facer en bici pois ten zonas de sendeiro, campo a través, pista, trialeiras, zonas imposibles de subida, de baixada e de llaneo... iso si, é un terreo moi esixente e non adecuado para "ir a probar", hai que ir sabendo o que se vai atopar.
A comida fixémola nun sitio de turismo rural cun trato exquisito e ideal para recuperar forzas na metade da rota, e con aloxamento para alugar como base de futuras operacións pola zona.
A compañía de Alberto tamén fixo posible que tanto a viaxe como a rota fose compartida e, para saber que, o que vimos, vímolo os dous e polo tanto non foi froito dun sono.
Non me enrollo máis, coma resumen eu diría que ninguén que lle guste o BTT debería deixar de ir alí.
Un saúdo.
JOLIN
As miñas fotos: 128, Alberto terá outras tantas... a aínda así é unha mínima parte do que a retina nosa observou alí...
miliblan
Eu non estaba recuperado para ir pero a verdade o vexo todo bastante seco e feo. Creo que debiades volver ben acompañados alá pola fin da primavera (malo sería que non poidera ir eu). Todo verdiño e seguramente con algunha neve por riba das montañas. Sería outra experiencia. Pensádeo jeje
alberto
Buenas,aqui estan mis fotos de Babia, las fotos lo dicen todo, recomendable cien por cien.http://picasaweb.google.com/abtt72/Babia#