BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
VCD
A destacar en canto ó Reglamento da Marcha (importante ler o reglamento íntegro):
- Prazo de inscripcións do 1 de Septembro ó 8 de Octubre ás 12 horas (data límite de inscripción, non se farán inscripcións o día da proba só recollida dos dorsales).
- Inscripción únicamente a través de Internet.
- Poderán participar tamén rapaces entre 15 e 18 anos con autorización paterna (a descargar na web do CCVilalba-AsPontes).
- Moitas novedades: novo recorrido 100x100 puro BTT, actividades alternativas para acompañantes, Maillot de recordo para todos os 250 primeiros participantes inscritos,......
ANÍMATE A ASISTIR!!
Nacho H.
Neste enlace atoparedes a información completa da marcha. http://www.ccvilalba-aspontes.es/wp-content/uploads/2010/08/VIIImonseivane2010-1.pdf
Mdf
Eu, como son moi vago ando detrás dos meus compañeiros adxúntovos o enlace directo ás inscricións. Seguro que algún o agradecedes
http://www.ccvilalba-aspontes.es/previoinscripcion.php
Saúdos
VCD
JOLIN
O día 08/10 remata o prazo para inscribirse na marcha de Vilalba, na do San Froilán levaron o premio os máis "marchosos" polo que seguro que nos teñen preparada unha boa ruta, por certo este ano cambia de sentido a hora de ir cara ó Monseivane e cataremos algunha que outra trialeira. A data é o Domingo 12/10.
CONVOCADOS:
-JOLIN
Nacho H.
|
Como moitos saberedes, o Xacobeo Galicia, que comprometera a súa participación na marcha, está pasando por momentos moi compricados. Hoxe mesmo, o clube se puxo en contacto con nós para comunicarnos a imposibilidade de acompañarnos o día da marcha dadas as dificultades mencionadas. Dende este foro e dende o clube queremos dar o noso apoio a todos os membros de este clube que souberon emocionarnos e facernos sentir orgullosos do ciclismo galego.
Sentimos tamén decepcionar a aqueles que contabades coa súa participación aínda que creemos que saberedes entendelo dadas as circunstancias. GRAZAS |
tonilatre
YO TAMBIEN ME HE APUNTADO A LA RUTA, AUNQUE NO CREO QUE ME PUEDA QUEDAR A COMER . (DICE MI MUJER QUE ENCIMA QUE DURANTE LA SEMANA AGUANTA A LOS TRES CHURUMBELES, NO ME VOY A ESCAQUEAR EL DOMINGO COMPLETO), EN FIN...
JOLIN
Parece que se vai animando a xente para ir a Vilalba:
-JOLIN (eu non poido compartir coche xa que non regreso a Coruña)
-TONILATRE
-ALBERTO
-MAN (Estao pensando...)
A ver si se confirma que o tempo nos deixa unhas boas vistas da Terra Cha dende os 930 m do Monseibán:

tonilatre
NECESITO QUE ALGUIEN ME AYUDE EN UNA DUDA QUE TENGO CON LA ROPA DE VERANO/INVIERNO. HACE VARIOS DIAS ENVIE UN E.MAIL AL CORREO "INFO" DEL CLUB PERO NADIE ME CONTESTA . EN REALIDAD TENGO DOS PREGUNTAS. (YO CREO QUE JOLIN ESTA BIEN CONECTADO CON LAS ALTAS ESFERAS DEL CLUB Y ME PODRA AYUDAR)
1º ¿ CUAL ES EL EQUIVALENTE A LA TALLA "L" DE LAS TALLAS QUE SE CONSIGNAN EN LA HOJA DE PEDIDO DE LA ROPA DEL CLUB ?
2º SI HAY STOCK ACTUALMENTE PARA LLEVAR, AL MENOS, UNA "L" DE MANGA CORTA EN LA RUTA DEL DOMINGO.
GRACIÑAS
Nacho H.
LEMBRADE
- AS INSCRIPCIONS DE PAGO POR TRANSFERENCIA OU INGRESO NA CONTA DE CAIXANOVA CERRARÁNSE O VINDEIRO MERCORES DÍA 6 DE OUTUBRO ÁS 14:00 HORAS.
- AS INSCRIPCIÓNS A TRAVÉS DA PASARELA DE PAGO DA CAIXA (PLATAFORMA CHAMPIONCHIP) MANTERANSE COMO ESTABA PREVISTO, PECHÁNDOSE O VENRES DÍA 8 ÁS 12:00 HORAS.
Nacho H.
A CHUVIA: só hai un par de sitios que poden plantexar problemas en caso de que chova moito. Prometemos de todos os xeitos non meter a piscina do ano pasado que xa vimos nos foros que non soubestes apreciar.
A marcaxe estase ultimando. Adiántovos que será con cinta laranxa e pintura biodegradable. Existitán cintas numeradas que nos permitirán saber onde os atopades se tedes algún problema polo monte. Explicaremos esto detalladamente máis adiante.
Ademáis do maillot, haberá moitas sorpresas e agasallos, dende noites de Parador ata masaxes, baños en Spa, xantares, pasando por material de bicicletas, trofeos, gorras, etc. Este ano a casa pola ventá. Queremos unha alta participación dado o carácter de homenaxe que lle demos a esta edición.
No apartado de acompañantes, teremos:
1º Piscina climatizada de Vilalba con acceso gratuíto de 11:00 a 14:00 horas. (lembrade bañador e gorro)
2º Visita turística por Vilalba (máis información en breve)
Nacho H.
Moitas grazas aos inscritos.
As vistas este ano quedaranvos ás costas e non sei eu si teredes moito tempo de virar a cabeza para mirar jejeje
JOLIN
NECESITO QUE ALGUIEN ME AYUDE EN UNA DUDA QUE TENGO CON LA ROPA DE VERANO/INVIERNO. HACE VARIOS DIAS ENVIE UN E.MAIL AL CORREO "INFO" DEL CLUB PERO NADIE ME CONTESTA . EN REALIDAD TENGO DOS PREGUNTAS. (YO CREO QUE JOLIN ESTA BIEN CONECTADO CON LAS ALTAS ESFERAS DEL CLUB Y ME PODRA AYUDAR)
1º ¿ CUAL ES EL EQUIVALENTE A LA TALLA "L" DE LAS TALLAS QUE SE CONSIGNAN EN LA HOJA DE PEDIDO DE LA ROPA DEL CLUB ?
2º SI HAY STOCK ACTUALMENTE PARA LLEVAR, AL MENOS, UNA "L" DE MANGA CORTA EN LA RUTA DEL DOMINGO.
GRACIÑAS
___________________________________________________________________________________
La talla de ropa, es mejor probarla para ver como le sienta a cada uno pues en cuestión de tallas el tema es muy personal, yo creo que el equivalente a L debe ser la 6, pero mejor es hablar con Turo (605907592) y si tiene ropa en stock ir y probarla. Un saludo.
ivi
Yo tambien ire a la marcha
Nacho H.
ACTIVIDADES PARA ACOMPAÑANTES:
Opciones:
1º Teneis acceso libre a la piscina climatizada de vilalba. Está a 1 km de la salida con lo que podeis optar por desplazaros por vuestra cuenta o coger el bus de la organización. El horario es de 11:00 a 14:00. Al cerrar el bus pasará de nuevo a recogeros. No olvideis el gorro de baño.
2º La segunda opción es un recorrido turístico por Vilalba. En él se incluirá la visita a lugares emblemáticos como el torreón del castillo, muíño do rañego y se está gestionando la visita a una fábrica del conocido queso de tetilla de S. Simón. Tendrá una duración aproximada de 3 horas y se dispondrá de un bus para los desplazamientos.
Ya sabéis que para apuntar acompañantes se puede hacer el mismo día de la marcha y cuesta 10 € en concepto de comida, es decir, las actividades son gratis.
Nacho H.
Para animaros aún más aquí tenéis una relación más organizada y confirmada de los regalos, sorteos y sorpresas a los que optais participando en la marcha. Alguno es directo, otro sorteo y otros...:
Dos bonos compuestos por comida y acceso a las piscinas del SPA de Santaballa (4 estrellas) para dos personas.
Dos bonos para acceso a Club termal o Piscinas (a elegir) para dos personas en el mismo SPA.
Dos noches de hotel en el Parador de Vilalba.
Material diverso para bicicletas.
250 maillots conmemorativos de la marcha.
Gorras.
Trofeos.
man
Eu tamén quero ver Vilalba dende o alto....
Xa estou anotado, ainda que de momento no teño dorsal.
Teriamos que ir organizándonos, ¿non si?
JOLIN
Pois haberá que facer 3 grupos: os que se quedan a comer, os que voltan a Coruña tras rematar a marcha e os que non voltamos a Coruña, asique ide tomando posicións:
-JOLIN, Eu non poido compartir coche xa que non regreso a Coruña
-TONILATRE, Regresa tras rematar a marcha
-ALBERTO,
-IVI,
-MAN,