Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlace a youtube

Visiona todos nuestros vídeos en el 

CANAL RIAZOR

Enlace al facebook

Club Ciclista Riazor

Brevets organizadas por el riazor para el 2012

BREVET DE 200 KM

Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.

24 DE MARZO

BREVET DE 300 KM

Polas cabeceiras do Eume e Miño

21 DE ABRIL

Equipaciones

ABONA AQUI TU PEDIDO DE ROPA.

EQUIPACIONES

Licencias 2012

ABONA AQUÍ TU LICENCIA 2012

(normal o subvencionada)

LICENCIAS

Abona tu cuota

ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ

Formulario de inscricion como socio do club

HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS

SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS

QUIERO SER UN RIAZOR

Calendario 2011 - informaciÓn

PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA

CALENDARIO 2011 DE ESTRADA

CALENDARIO 2011 DE BTT

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 04. Marchas e competicións BTT :: VIII Ruta Serra do Xistral-Monseivane en BTT. 10 de outubro de 2010

Nacho H.

07/10/2010, 23:52

El marcaje está hecha con cinta naranja, pintura ecólógica roja y fosforita. 

Durante el recorrido existen cintas numeradas. En caso de ocurrir algún percance a vosotros/as o a algún/a compañero/a, rogamos os pongáis en contacto con nosotros llamando a los números de teléfono que os facilitaremos junto con el dorsal. En la llamada debéis comunicar el incidente junto con el número de la cinta más cercana. De este modo sabremos donde estáis y actuaremos con la mayor brevedad posible. 

Recomendamos por tanto llevar teléfono móvil y dispositivos gps si los tenéis. También os animamos a ayudar a los compañeros/as que tengan dificultades durante esta marcha. No debemos olvidar el espíritu cicloturista y betetero de esta marcha. 

Os recordamos que debemos tener precauciones en los cruces y seguir las normas viales. También recordad avisar a los compañeros/as al adelantarles y tratad de separaros el máximo posible de su trazada. Todos empezamos algún día verdad? 

Por último disfrutad del monte pero dejemoslo cómo está. No arrojéis basura.

En caso de querer abandonar la prueba, ROGAMOS se comunique antes de hacerlo. No estaremos tranquilos hasta que el último de vosotros/as llegue de nuevo a Vilalba. Por favor no abandonéis sin comunicar vuestra decisión a la organización. Existen numerosos vehículos para transporte de personas y bicis por lo que no habrá problema en ese sentido. También contemplamos la posibilidad de "adelantaros" a los que tengáis más dificultades para que no quedéis excesivamente retrasados. 

En la salida, pararemos unos minutos para proceder al corte de cinta que dará inicio a la marcha. Será un momento emotivo dada la triste desaparición este año de dos compañeros del clube. Tino, homenajeado en la marcha de carretera, y Vicente a lo que dedicamos esta VIII marcha. Os rogamos también comprensión. 

Muchas gracias a todos/as

tonilatre

09/10/2010, 10:56

¿ VAMOS A QUEDAR A UNA HORA EN EL BURGO PARA SALIR TODOS JUNTOS CON LOS VEHICULOS ?

UN SALUDO

TONI

JOLIN

09/10/2010, 13:44

Como la salida en Vilalba es a las 09:00, hay que estar sobre las 08:30 allí, podemos quedar en la parada de Acea de Ama a 07:15 horas todos recién lavados y peinados.

alberto

09/10/2010, 15:33

Ok, perfecto.

Nacho H.

10/10/2010, 20:45

Rapaces, moitas gracias por vir e espero que non vos defraudaramos coa subidiña ao Monseivane. Máis peada non a topamos jejeje.Pronto colgaremos as fotos. Un saudo e grazas novamente.

JOLIN

11/10/2010, 10:21
Editado: 11/10/2010, 10:43

NACHO, GRACIAS a vos por adicar o tempo e traballo para que nos disfrutáramos dunha mañá en moi boa compañía,   ¡¡¡¡¡ e sobre todo a catar aquela subidiña de marras e o barro das corredoiras !!!!

Ahí vai a miña CRONICA DA VIII RUTA MONSEIVANE:

Hoxe quedou demostrado que o barro atrae os beteteiros xa que a Vilalba achegámonos preto de 250, nos fixemos equipo 7 riazores (hasta fixo falta arrexuntarse para coller todos na foto da saída,   jejeje):  Iván, Toni, Roberto (invitado de Suso), Suso, Man, Alberto  e eu

A mañá estaba con néboa na zona da Terra Cha pero o empezar a subir cota foi desaparecendo deixando un ceo despexado e unas vistas fermosas das alturas pois abaixo era unha nube de algodón inmensa. Toni vai ter que volver o ano que ben si quere ver o que había debaixo.

Nesta edición déronlle a volta ó recorrido baixando por antes se subía e meteron unha nova subida das do calibre 44, iso si, sobre verde céspede para facernos sufrir un pouquiño máis...  e logo quitaron pisteo para meter máis monte co cal penso que gañou en trazado beteteiro. A baixada fíxose a fume de carozo para chegar ó avituallamento na área de recreo do río Arnela, cun vadeo do río espectacular. Como sempre o menú completo pero este ano ademais con queixo de San Simón da Costa, chourizo, pan e cervexa.

Para chegar de novo a Vilalba foise alternando o Camiño do Norte a Santiago con outros camiños e sendeiros enlamados que fixeron moi entretenida esta parte.

A organización, ó meu entender (e barro para a casa) perfecta, agasallo de maillot (aínda que a algún non lle tapa o embigo), gorra e cartón de leite (para recuperar), xantar por todo o alto (parecía unha voda con 250 personas) e moita xente coñecida con gañas de pasalo ben unha mañá do domingo. A idea de numerar as cintas da marcaxe paréceme moi boa para localizar posibles incidencias sobre o terreo.

Sen dubida a mellor edición desta ruta polo que hai que felicitar a Manoel, Nacho, Luís e resto da Organización.

Nacho H.

11/10/2010, 11:12

Algunha fotiño para abrir boca. Según mas vaian pasando xa volas irei publicando. Saudos.

http://picasaweb.google.es/natxo.hermida/VIIIRutaSerraDoXistralMonseivaneEnBTT#

JOLIN

11/10/2010, 11:46

man

11/10/2010, 13:42

Cando vin no foro esta marcha meteuseme na cachola que tiña que ir.

Tiña a sensación de que de seguro estaria ben organizada, que era unha boa data para visitar a Terra Cha, e a distancia e o recorrido parecianme posibles.

Non me equivoquei... o menos no de todo.

Boa organización.

Bo tempo, incluso calorciño e nada de vento.

Boa paisaxe, bo ambiente, ....

O que calculei mal foron as miñas “posibilidades”.

Certo e que terminei de maneira bastante honrosa a marcha, o meu parecer, pero a subida final o Monseivane está, de momento, fora do meu alcance... así que tocou facer senderismo outra vez... a ver si resulta que estoume a adicar a unha actividade equivocada!!!

O comenzo da subida polo cortalumes xa prometia.

Subin un bo tramo, amodiño, intentando domar a roda de diante que retorcerse e encabritase, parece non querer mirar o que ten por diante...

Un regato que cruza dificulta ainda mais a subida, faise un pequeño tapón que da un bo motivo para botar pe a terra... e respirar.

As pulsacións xa van mais altas que os muiños

Volta a batalla, 180 ppm, o molinillo atascase gran a gran ... 300 metros mais de subida e volvo a parar.

Recuperado o pulso e alixeirado de peso volta a intentalo.

...mais do mesmo.

Asi unhas cuantas veces mais.

A parte final xa e de todo imposible para min. Mellor subir a pe que morrer no intento.

Baixando atopome con Jolin e Toni parados facendo fotos.

O resto da marcha xa irei con eles, excepto os últimos 10 kms nos que Toni foi algo por diante de nos.

Con Alberto fun no coche para Vilalba, comin o seu lado e volvin con el, no coche,  ...na marcha non vin ni a sua estela. Chegou co segundo grupiño a meta, entre os seis primeiros, exactamente 40 minutos antes que nos

Suso quedou por detrás na subida e estiven un rato con el no avituallamento. De non sair a facer a marcha porque o seu colega Roberto, que terminou cos de diante, o lia para ir... eso es un par!!!

Boa baixada con algun que outro tramo algo técnico que vou pasando a bo ritmo, parece que non teño olvidadas as leccións do ano pasado, e o feito de haber saido o domingo pasado con Alberto fan que me vaia adaptando correctamente a miña “cereixa mecánica”.

Acabo cas pernas bastante cargadas, esto e outra maneira distinta de dar pedales, as subidas son moi explosivas e o barro fixo dura a parte mas chan.

Vexo no pulsómetro que o meu corazón pasou a meirande parte do tempo traballando na parte mais alta... esto xa facia tempo que non pasaba, pero non me sinto especialmente cansado, teño a sensación de haber recuperado ben.

Non nos tocou nada no sorteo e eu viñen sin maillot porque non lles chegaran as tallas de home...solo tiñan para rapaces (je je je...) Quedaron en envialo en canto poidan, a ver si e certo e por fin podo lucir un maillot dunha marcha a que teña ido...

Alégrome ben de ter ido.

PD: Espero que os de carretera co fragor da batalla da clasica non tivesen tempo de extrañarme...eu si que me acordei de vos mais dunha vez.

tonilatre

11/10/2010, 16:16
Editado: 11/10/2010, 16:33

MI CRONICA.

COMPARTO VUESTRAS IMPRESIONES RESPECTO A LA ORGANIZACION.  ME PARECIO PERFECTA.  UN TEMA ¿DONDE ESTABAN LAS CHICAS?. SOLO VI A UNA. SI BIBIANA AIDO SE ENTERA...

RESPECTO AL TRAZADO, MUY AMENO. DURISIMA LA SUBIDA DE HIERBA QUE ME OBLIGO A PONER EL PIE A TIERRA EN EL TRAMO FINAL, AUNQUE COMO VEIA QUE JOLIN, UN POCO MAS ADELANTE,  NO LO PONIA, ME VOLVI A SUBIR DE INMEDIATO EN LA BICI PARA TERMINAR,  A PUNTO DE UN COLAPSO DE LACTATO. EL AÑO QUE VIENE, LA HAGO SIN DESCABALGAR.

LA VUELTA FUE MUY DIVERTIDA, ESPECIALMENTE LOS TRAMOS DE BARRO... QUE GUSTITO.  EN ESA ZONA, PERDI A JOLIN Y MAN Y ME ENGANCHE A UN MOZO QUE TIRABA BASTANTE Y EMPEZAMOS A ADELANTAR A OTROS PARTICIPANTES. CREO QUE LA MEZCLA DE LA BEBIDA ISOTONICA CON EL PLATANO Y EL CHORIZO ME SENTARON COMO EL MEJOR DOPING DE LA "OPERACION PUERTO" Y TERMINE BASTANTE BIEN CON 4.05.

EL AÑO QUE VIENE, ME PONDRE UN TANGA PARA QUE LAS FOTOS QUE ME HA HECHO JOLIN SALGAN MAS VICIOSILLAS. UN DIA ME TIENE QUE EXPLICAR COMO LAS HACE EN MOVIMIENTO...

Nacho H.

11/10/2010, 16:42

Nacho H.

11/10/2010, 16:44

man, tranquilo que si que poderás lucir maillot. ;)