BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
JOLIN
Este Domingo toca a Ruta da Auga a carón do Mandeo en Betanzos, espéranos unha longa mañá de BTT entre fermosos sendeiros...
-JOLIN
-ALBERTO
-LUIS
JOLIN
Hoxe pasamos calor, calor, pero foi compensada polo día de BTT que vivimos Alberto e eu xa que Luis finalmente non compareceu pero si o fixo o rapaz de Oseiro o que vimos durante a proba. Alberto pegouse o rebufo dos Pros e acabou con eles, eu quixen seguirlle a estela pero pronto a perdín e logo busquei o meu sitio no pelotón. Terminamos os dous contentos e tras xantar a sombra na terraza montada pola organización e o intercambio de opinións, puxemos rumbo as praias para relaxar os músculos. Esta é a felicitación que lle puxen a organización no ForoMTB:
"Felicitacións os Organizadores xa que o pasamos "de medo", non, este ano era "de vaqueiros" sobre as súas monturas, o malo é que costa arriba non tiraron solas coma nas películas: estas temos que tirar nos delas.
Eu a única pega que lle poño é que o furado no dorsal para control de paso, fixérono cun simple taladro de oficina, dada a posta en escea deste ano imaxinei que o farían cun colt do calibre 42, eso si, apartando a un lado ó ciclista para evitar danos colaterais. Bueno, sempre se pode mellorar para o ano.
De verdade que os sitios polos que pasa son fermosos e incluso no Monte do Gato merece a pena a "penitencia" de subir alí para logo deixarse seducir polos camiños. Un saúdo e grazas polo traballo."
JOLIN
Con tanta subida e baixada poucas fotos sairon ben... na retina quedaron moitas máis:
http://picasaweb.google.es/ccriazor2009/IIIRutaDelAguaBetanzos18072010#
JOLIN
As fotos dos profesionais:
SAIDA:

CHEGADA ALBERTO

CHEGADA JOLIN

JOLIN
CLASIFICACIÓNS:
1 03:13:52 134 XORXE LOURENZO VARELA (primeiro clasificado)
...
24 04:16:32 221 ALBERTO PENA SANTISO
....
61 05:02:00 234 JOSE LINARES LOPEZ -JOLIN
....
122 06:40:21 153 JORGE PEREZ MARTIN (derradeiro no maratón)