BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
JOLIN
Este Domingo as 09:30 horas temos a Marcha de Arteixo, en principio eu xa estou anotado e Alberto contaba con ir tamén. Vémonos
JOLIN
CONVOCADOS:
-Alberto
-Jolin
JOLIN
Hoxe tampouco houbo sorpresa na convocatoria e coas cores do Riazor de montaña saltou o terreo de xogo a alineación que ven sendo habitual Alberto máis eu. Sobre as pistas da marcha saltou a sorpresa e apareceu sin o maillot oficial o rapaz da zona de Oseiro, perdoade pero agora non me lembro no nome.
O día estupendo e a rota, coma era de esperar, cun trazado ideal para o BTT xa que ten de todo e ademáis desta vez sin lama nin as piscinas que pasamos o ano pasado na kedada que se fixera con este trazado. Os sendeiros pegados ó río son moi fermosos, e sobre todo si están limpos sin silveiras, bo traballo por parte da organización.
Alberto sigue troceando cadeas, ademáis de outros os que tiven que prestar ferramenta pois a xente tende a ir moi lixeiriña e logo pedir prestado... e eu sigo rompendo radios (vai o terceiro), pero nada que non se solucione sobre a marcha.
Fotos: poucas que había moitas baixadas, e ahí temblame algo o pulso...