BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
JOLIN
Este sábado celebrarase a Marcha en Carballo sendo, coma sempre, pola tarde. Eu si podo cambiar turno teño pensado ir pois sempre nos deparan bos percorridos e bo ambiente na conserveira Calvo. Veña a ver si se anima alguén máis que ademáis este ano non a poñen coma moi dura.
Sabado 5 de Junio 2010
La salida sera a las 16:00 de la fabrica de conservas calvo (Carballo, A Coruña)
La dificultad sera media.
La inscripcion sera de 12€ para federados y de 20€ para los no federados (8€ del seguro de la federacion por 24 horas).
Al final habra como otros años duchas y pinchos.
Podeis hacer las inscripciones en la pagina del club o el mismo dia de la marcha antes de la salida.
REGALOS PARA LOS 150 INSCRITOS
TODOS LOS DATOS DE LA MARCHA (TRACK Y DEMAS) ESTAN EN EL BLOG
Mas info en: ccmonteneme.blogspot.com
JOLIN
UP
JOLIN
Eu xa estou na lista, pódese apuntar e pagar tamén o día da marcha.
JOLIN
CRÓNICA DA MARCHA
Finalmente eu conmigomismo representei o CCRiazor polas terras de Carballo, o día presentouse moi anubrado pero según os meteorólogos despexaría ó longo da tarde, e tamén, como era tradición nesta marcha, pois lembro outros anos de calor, calor ó carón da praia de Razo e coa xente bañándose e nos sufrindo os rigores de Lorenzo, vistinme de curto. Pero este ano tocou a de area (e non de praia) pois xa chegando a Carballo no coche fíxose moi presente o orballo, que arreciou mentres non se deu a saída, logo quedou anubrado con algunha pingueira e a temperatura perfecta.
O percorrido este ano foi bastante suave pero, eso sí, transcurriu por camiños bastante fermosos, apartados das estradas e co río Anllóns coma protagonista, a subida ó Monteneme que se fixo por unha ladeira sin chegar arriba de todo e logo unha boa baixadiña para rematar outra vez nas instalacións de Calvo, onde picamos algo para amenizar as conversas cos coñecidos.
Bastante parcipación e os tradicionais agasallos da cerámica de Buño así como os premios de rigor.
A organización, perfecta, con boa senalización e apoio nos cruces complicados, moito fotógrafo polo que os juapos saliremos en máis de unha.
A derradeira cousa que me sorprendeu foi que debo estar en boa forma porque dín chegado a ducharme en auga quente, cousa moi rara en mín pois sempre me toca auga fría, eso sí, cando saía dela xa empezaba a saír morna.... debina coller polos pelos, jajaja.
Saúdos.