BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
MIGUEL SEOANE
INFO DA PROBA
1.- El Club Ciclista Verín Organiza, con las autorizaciones de la Real Federación Española de Ciclismo y la Federación Gallega de Ciclismo, la I Volta Cicloturista “VAL DO TÁMEGA” prueba de cicloturismo de carácter internacional.
2.- La prueba está abierta a todos los/las ciclistas y cicloturistas federados mayores de 16 años. Los/las no federados sacarán la licencia por un día para poder participar.
3.- El coste de la inscripción es de 25 € + 10 € de fianza de chip para federados/as y de 35 € + 10 € de fianza de chip para no federados/as y deberá estar abonada antes del día 25 de junio inscribiéndose en la web www.championchipnorte.com. La inscrición no se completará si no se finaliza el pago. Inmediatamente a realizar la correcta inscrición, se podrá comprobar accediendo a los listados publicados en la propia web. Si no aparece en los listados, no se encuentra inscrito.
4.- Es obligatorio el uso del casco protector, el hecho de no llevarlo el/la participante deberá abandonar la prueba.
5.- La marcha se desarrollará por carreteras abiertas al tráfico, por tanto los/las participantes deben cumplir las leyes de seguridad vial.
6.- En caso de accidente, éste deberá ser comunicado inmediatamente al organizador de la prueba para que tramite el informe oportuno a la federación y a la compañía de seguros.
7.- Queda totalmente prohibido tomar la salida antes del horario establecido así como, todo tipo de ayuda antirreglamentaria, remolque, atajos, etc…
8.- El itinerario tiene un recorrido de 113 kilómetros de los cuales los 30 kilómetros iniciales (Verín-Caldeliñas) serán neutralizados por el vehículo de la organización, a un ritmo constante de unos 25 km/h, estando prohibido adelantar al citado vehículo de la organización. A partir de Caldeliñas hasta la meta el tramo será libre.
9.- Se dispondrá de servicios de ambulancia, asistencia mecánica y coche escoba.
10.- La organización de la prueba se reserva el derecho de modificar todo lo relativo a recorridos, avituallamientos, hora de salida, etc…, cuando por motivos de fuerza mayor fuere necesario.
11.- La organización no se hace responsable de los accidentes del que pudiera ser causa o víctima el/la participante, como tampoco de los gastos o deudas que pudieran contraer con motivo de la I Volta Cicloturista “VAL DO TÁMEGA”.
12.- Todos los/las participantes deberán de atender y respetar todas las normas establecidas por la organización con motivo del evento, quién hiciera caso omiso se le retirará el dorsal quedando fuera de la prueba.
13.- El mero hecho de inscribirse en la I Volta Cicloturista “VAL DO TÁMEGA”, implica la aceptación sin excepciones del presente Reglamento y la renuncia expresa e incondicionada a cualquier derecho contra la organización.
14.- Todo cicloturista participante en esta I Volta Cicloturista "VAL DO TÁMEGA", autoriza a la organización de la misma a ceder todos los derechos de imagen a través del medio de difusión y forma que estime conveniente sin tener derecho a percibir cantidad alguna.
15.- Es obligatorio pasar por todos los puntos de control para tener derecho al diploma de participación.
TODA A INFO NO SEGUINTE ENLACE :
http://www.clubciclistaverin.com/

miliblan
Bueno, pois de momento somos dous os que nos imos enfrentar ó que parece que será un día de calor, e en Verín. O Riazor estará unha vez máis nunha primeira edición.
Marcelino será o encargado de poñer o tempo mínimo de referencia para outros riazores en vindeiras edicións e eu o máximo. jeje
miliblan
PREDICCIÓNS PARA O DOMINGO 4 DE XUNIO EN VERÍN
TEMPERATURAS PREVISTAS
| MIN | MAX |
| 16° | 34° |
Bueno, ¿e quen dixo medo?. Os enteros non só aguantan a auga e o mal tempo...
![]()
mcambeiro
jajajaja como abafa o pobre!! esto vai ser de entenos, enteros... a ver que tal aguantamos a calor, haberá que ir parando nas fontes se non se chega aos habituallamentos.
mcambeiro
Parece que melloran "moito" as condicións para mañán... estaremos nas mismas
| MIN | MAX |
| 15 | 32 |
miliblan
Ahí va mi crónica en imágenes. Ya iremos haciendo la crónica y los comentarios
mcambeiro
Chegamos cedo, Emilio e mais eu, collemos os dorsais, preparámolas bicicletas, nós… e demos unas voltas na busca da cafeína perdida.
Comezou a marcha con un pouco de retraso por mor da ambulancia, que finalmente non apareceu e o médico foi no coche de protección civil.
Saímos e desfrutamos duns 30 km de chan, tranquilos e agrupados, antes de chegarmos a Villaza, polo km 20 máis ou menos atopámonos cun repeito, e ainda que o ritmo non era alto xa se estiraba o grupo nesta pequena subida, ocorreu o primeiro rebentón do día, parecía unha explosión! era un tubular… os dous rebentóns que vin foron tubulares, non me fío desa tecnoloxía aínda… non sei…
Reagrupamos, e en Candeliñas, entre os aplausos e ánimos dos veciños comezou o tramo libre. A todo esto, eu xa perdera a Emilio non sei onde, e vinme cos de adiante aguantando os ataques dalgúns “nerviosos” ¡Que quedan 16 km home!!
A subida comezaba suave, a típica que non sabes se por plato grande ou pequeño… vinme ben, pero ao pouco non tiña a cabeza para forzar, faltábanme ánimos, estaba noutra, e púxenme a un ritmo constante, aínda tendo forzas dabondo, sen forzar pero tampouco deixándome ir, adiantei a uns cantos, e púxenme nun grupiño, éramos catro e un americano.
Seguín con eles ata o alto do foxo, onde parei a coller auga, estaba o habituallamento un pouco a desmán a esquerda e non me fixei en parar alí e parei a uns 50m máis adiante xa baixando, para rellenar o botellín, cando nestas, unha chavala venme berrando que hai comida, que pare se quero… non sei se foi porque me veu duvidoso de dar volta ou que, que virou ela, foi ata as mesas que tiñan e tróuxome onda min todo canto pastel, barritas e doces había, traia as mans cheas para elixir, collín unhas barritas, que abrín e funas comendo baixando.
Todo un detalle de dedicación e coidado dos ciclistas!! Non podo pedir máis, un 10!!
Baixando e chegando a Campobecerros collo a dous dos compañeiros de subida, que deixo atrás a metade da subida… teño máis ánimo… e comezo a coller un bo ritmo. Meto plato e non o saco ata o últimos repeitos finais da marcha.
A paisaxe é espectacular e invita a disfrutala, unha larga zona de chan e pequenos repeitos pola corda da montaña, fainos ver a esquerda o río e a dereita un val moi grande e verde. Espectacular!
Vou subindo os repeitos ben, forte, os chans igual, as baixadas… sobre rodas! Tomo un gel e bebo… a calor comeza a subir… sigo bebendo pois sei dos meus problemas coa calor… chega a Gudiña, hai unha forte pendente e unha zona moi estreita cun xiro cerrado a dereita entre casas para coller a general para Verín, teño un pequeño susto cun can da xente que estaba pola rúa… aplaudindo e dando ánimos… foi unha constante na marcha ao paso polos lugares.
Collo a general con forza e vou apretando, a todo esto, todo este tramo fun só completamente, sen xente a vista por detrás, sen xente a vista por diante… os “meus” deixáronme no alto.
Nestes 10 km todo foi como unha seda a un ritmo alto e constante, e collín a un par de unidades, coño! o americano! era fácil de ver… ata chegarmos os repeitos do alto de furnaces… a pesar de ir bebendo e comendo, de novo empeceime a encontrar falto de forza e ánimo, fun subindo e tendo ao pouco escalofríos polos brazos e as pernas, a pesar diso deixei atrás os que comezamos estas subidas xuntos, e comecei a plantexarme parar nunha sombra a recuperarme uns minutos, pero non fixo falta, quedaba o último habituallamento onde parei, a uns 15 km de meta a beber ben, e recuperarme un pouco. Estiven un bo anaco aquí, falando cos da organización, moi amables todos.
Retomei a marcha, cos que pasaban nese momento, e comezamos a baixar, a un bo ritmo aínda que ninguén quería poñerse a tirar decididamente, cando entre eu un portugués e un do ponteareas animamos o cotarro un pouco, e a xente decidiuse a baixar máis alegremente. Baixamos rápido, collendo unidades que se ían recuperando na baixada, uns uníronse como David do Cambre e outros deixáronse.
Ao chegarmos a Verín atopámonos cunha avenida longa e ancha, rodeada de xente animando e aplaudindo, unha entrada preciosa que predispoñía a darlle caña, e así foi, arrancou David do Cambre e funme detrás eu e quen aguantara, ata virar a esquerda e xa entrar en meta.
Achegueime a barra que alí tiñan, collín un aquarius, estirei e tireime na herba a sombra un bo anaco.
Teño que dicir, que me levantei do sitio, antes de que chegara Emilio, pensando - este é capaz de sacarme a foto deitado e poñer cousas como “Marcelino rebentado en Verín” ou algo parecido ou peor jejejejeje que gran razón tería!
Ao chegar Emilio, tomámoslle a penúltima (podías repetir ata que se esgotara todo) e estivemos charlando cos compañeiros do Cambre e do Barco de Valdeorras.
Recollémolas bicicletas, fómonos a duchar, collémolas bolsas coa comida, moi ben, completo, as bebidas, e de novo para a herba a sombriña, onde comemos cos compañeiros do Barco, onde coñecín a uns cantos, sorprendeume a cantidade de xente que entra no noso foro a ler as crónicas, ver as fotos e interesarse pola actividade do Club, sobre todo sorprendeume Paco, moi alegre e divertido andaba a dicir “a ver esas crónicas, que vexo últimamente moita xente polo foro… moita mili, seoane, cambeiro…” e digo: “cambeiro son eu”, “ah! es ti? non coñezo, pero fánseme todos coñecidos” encantado Paco!
Despois da comida, chegou para mín o peor e máis desgraciado momento do día.
A hora dos sorteos.
Eu era o dorsal 46. A esto toca no 47. Eu digo “dios! e eu co 46” berra Emilio un menos home! e nese momento sae o 45… seguido do descojone de Emilio, dicir tamén que sairon o 41,42,43… todos os 40 menos o 46.
A Emilio tocaríanlle tres botellas de viño ao pouco. Sae o 50… din que non está… pois o 60! E hai vai Emilio a recollelas botellas, e diante del di un eu son o 50, e habilmente berra Emilio “Eh! Pero o 60 vale igual eh!!” como non, levounas.
Quen levaron premios foron as chavalas do cambre, entre trofeo as féminas e unha bolsa de cubertas, cámaras e demáis material, moi completa e abundante.
A volta foi moi cálida, fíxenlle recordar a Emilio os anos de xuventude con coches sen aire acondicionado saíndo de Verín con 39ºC.
Un día xenial, gran compaña e ambiente.
Un 10 para os compañeiros do club ciclista Verín por organizar esta marcha, que sen duda, merece a pena repetir.
Un saúdo a todos!
miliblan
Poco más tengo que añadir yo si no hago referencia a mis clásicos despistes como fueron el de dejarme el computer olvidado y una vez más fui casi sin referencias o lo de la cubierta. De paso que cambié la cámara de atrás le cambié también la cubierta nueva que me compró Otto pero puse la de delante detrás. No veais los apuros que pasé para bajar.
Un saludo para Paco y los de Valdeorras.
Marce, se te echó de menos ayer. Deduzco que se confirmaron los mejores augurios. Enhorabuena.
mcambeiro
Xa puxeron o video da marcha en youtube os de Verín: