Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlace a youtube

Visiona todos nuestros vídeos en el 

CANAL RIAZOR

Enlace al facebook

Club Ciclista Riazor

Brevets organizadas por el riazor para el 2012

BREVET DE 200 KM

Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.

24 DE MARZO

BREVET DE 300 KM

Polas cabeceiras do Eume e Miño

21 DE ABRIL

Equipaciones

ABONA AQUI TU PEDIDO DE ROPA.

EQUIPACIONES

Licencias 2012

ABONA AQUÍ TU LICENCIA 2012

(normal o subvencionada)

LICENCIAS

Abona tu cuota

ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ

Formulario de inscricion como socio do club

HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS

SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS

QUIERO SER UN RIAZOR

Calendario 2011 - informaciÓn

PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA

CALENDARIO 2011 DE ESTRADA

CALENDARIO 2011 DE BTT

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 05. Marchas e competicións Estrada :: BREVT DE 300 KMS. (15 DE MAY0)

man

21/05/2010, 14:37
Editado: 23/05/2010, 17:55

E que vou comentar si xa está todo dito...

...podria falar de que por pouco non a fago, xa que despertei de milagro o non ter posto ben o despertador.

Podria decir que este ano teño menos ganas de facer calquer cousa, ainda que o final acabo facendo todo.

Chamariavos a atención de que houbo un par de ciclistas que entraron as oito da mañá nun tanatorio en busca dun cuño ...¡vaia susto que levarían os alí presentes (de corpo e alma)!

Falaria das voltas que dimos por terras de Mezonzo por non ter lido os letreiros, que ven claro puñan por donde tiñamos que ir.

De cómo non sempre e bó preguntar os lugareños se non queres acabar por costentas pistas de terra que mermaron as forzas de algún.

Do bonita que é a igrexa posta a propósito no cumio dunha subida que se mide en decámetros.

De cómo nos volvemos perder por non ter preguntado a tempo, por non acordarnos porque o ano asado levavamos a Arturo, ...ou por que tocaba perderse, sen mais...

De cómo desta vez mereceu a pena perderse porque encontramos un paisano que nos guiou perfectamente ate un “jallo de tres” e advertiunos que non collesemos no cruce “nin para un lado nin tampouco para o outro...”

De cómo finalmente chegamos a Sobrado, eso sí, por un camiño distinto a do ano pasado.

Contaria que atopamos a familia de Jolin facendo o camiño... ¡que pasada!

Contaria que e un alivio que teñan reparado a subida de saida de Sobrado cara a Friol, que estaba feita unha pena e facia moi duro ir subindo e apartando dos baches... (a ver o que dura)

Podria falar tamén de que en Friol houbo quen pediu uns bocadillos que eu pensei que eran aperitivos antes de parar a comer logo en Castro de Rei, e resultaron ser a comida do día... ou sexa, que non comín.

Falaria baixiño do mal momento que pasamos no cruce de Begonte cando seguimos ruta deixando a Juan Pedro que seguiria hacia Coruña

Mencionaría ó rapaz da gasolinera de Meira que quedou mirando para nos cunha mixtura de envexa (sá) e alucinación cando supo das nosas andanzas... (ogallá algun ano poida ir a Quebrantahuesos e incluso veña con nos a facer as Brevets)

Intentaría definir, si tivese verbas, a sensación que un sinte cando encara a recta que leva de Muimenta a ...............................................................................................................Vilalba

Destacaría o importante que e a web, de canta xente que non é do club entra nela e sigue as nosas andanzas e desventuras.... como o rapaz de Vilalba que sabia ó que andabamos.

Aproveitaria tamén para contar, intentando reflexar o cansancio co que encaramos a subida por Momán (non todos), o ben que o pasamos na baixada espectacular da Serra da Loba (tampouco todos) e canto nos tardaba chegar a Irixoa para comer os callos (Todos).

Intentaria contar outra vez as sensacións de rodar pola noite, en silencio, co ceo raso, Venus iluminando e a Lua colgada dunha esquina do ceo... pero prefiro que sexades vos quenes o experimentedes, non sexa que a miña torpeza literaria faga que vos desanimedes.

Non deixaria pasar a ocasión para comentar de cómo Manuel a punto estivo de facernos a xogada de Juan Pedro... esa de "vou indo que xa me pillades”  que fixo que dende Pontedeume a Bergondo, donde cando o pillamos ainda parecia que queria fuxir, fósemos a ritmo de salida dominical, só que con 250 km no lombo...

Falaria da sensación de plenitud cando terminas un reto como este, que ainda que xa o teñas feito unha ou vinte veces, sempre e distinto, único en si mesmo, unha vida enteira nun dia en bici...

...pero xa sabedes, ¡nunca pasa nada! Só somos uns tolos cunha disculpa para pasar o dia fora. Nada que contar, e o pouco que había xa está dito nas crónicas xa publicadas (moi boas), así que ...non teño nada mais que añadir.

Ahora deixovos, que xa escoito preto a un tal Enol e unha tal Ercina que están a chamar por min....

¡o demo me leve si non é unha boa esta tamén!

miliblan

22/05/2010, 12:22

Sabía que merecían la pena la insistencia y la espera para poder deleitarnos una vez más con tus crónicas y comentarios.

Me acuerdo de vosotros durante toda la mañana. Uf, qué calor. Espero que todos vayáis bien. Venga, vamos...

antonio.sutton

24/05/2010, 21:21

A brevet foi caralluda pero a recriación posterior de Man paréceme case case incatalogábel.

Para que despois lles conten aos nenos que hai que ir aos museos para ver arte....