BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
man
Bonito recorrido para a estrea da miña Stumpy
Ten sorna que o dia que non ven Emilio vamos por Cecebre... agora solo falta chegar de feito a Chelo, aindqa que hoxe xa quedamos ben cerquiña.
Lástima que a miña condición física non fose a mais axeitada para poder acometer a subidas con mais forza, pero tiven ocasión de ir facendome ca montura.
Por certo, penso que gañamos un novo betetero para o grupo, porque penso que Alex disfrutou da mañá e puido comprobar que os Riazores somos xente caralluda, de seguro que repite.
O que non ten perdón e que ninguen hubese levado unha cámara para recoller a miña estrea como beteteiro con montura propia... debe de ser a primeira vez que pasa que non se quita nin unha soa foto... ainda que fose botando pola bicicleta costa arriba a pe...
Saudos!
JOLIN
Man, está claro que non estás cos tempos, a semana pasada presentan a primeira montain-bike que leva motor eléctrico e tí vas e mercas unha clásica con pedais para logo facer sendeirismo con ela ó lombo... bueno aínda así agardemos que esa Specialized che non che dea máis que satisfacións.
E a benvida a Alex, a ver si se vai incrementando a grupeta que nos ímonos facendo vellos e fai falla xente que nos espabile.
video da presentación desa btt para comodóns:
http://www.youtube.com/watch?v=VFgEdXBWSs4&feature=player_embedded