Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlace a youtube

Visiona todos nuestros vídeos en el 

CANAL RIAZOR

Enlace al facebook

Club Ciclista Riazor

Brevets organizadas por el riazor para el 2012

BREVET DE 200 KM

Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.

24 DE MARZO

BREVET DE 300 KM

Polas cabeceiras do Eume e Miño

21 DE ABRIL

Equipaciones

ABONA AQUI TU PEDIDO DE ROPA.

EQUIPACIONES

Licencias 2012

ABONA AQUÍ TU LICENCIA 2012

(normal o subvencionada)

LICENCIAS

Abona tu cuota

ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ

Formulario de inscricion como socio do club

HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS

SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS

QUIERO SER UN RIAZOR

Calendario 2011 - informaciÓn

PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA

CALENDARIO 2011 DE ESTRADA

CALENDARIO 2011 DE BTT

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 02. Saídas BTT :: CAMIÑO DE SANTIAGO (Ponferrada-A Coruña) días 24 e 25 de Abril 2010

miliblan

27/04/2010, 22:05

Vendo as fotos aínda sinto máis envexa, pero como di o refrán o que moito abarca pouco apreta e eso é o que me pasa a mín. Espero poder participar na próxima.

Noraboa.

german

28/04/2010, 23:01

Poco queda que añadir a la intensiva crónica de Jolín, únicamente pinchar a Patxi para que comente su versión del episodio de los cántaros y decir que con esta compañía los kilómetros pasan (salvo los últimos) muy, pero que muy rápidos. Esperaremos nuevas andanzas de tan intrépidos caballeros...

Anxo

29/04/2010, 13:37
Editado: 29/04/2010, 13:39

Estoy francamente impresionado. Una auténtica proeza, sí señor.

Estupendas fotos y gran crónica de Jolín.

Enhorabuena!

Con ese entrenamiento el Soplao lo vais a hacer con una pierna.

Usuario desconocido

30/04/2010, 09:40

¡Noraboa polo reto cumprido!
Espero poder acompañarvos noutra ocasión. Desta xa me apetecia ben ter ido con vos, pero a Brevet forma parte da miña preparación para un dos meus obxetivos deste ano: Os Lagos.

Bonitas fotos o boa crónica, tal como nos tendes acostumbrados.
Moi dura debeu de ser a subida ó Cebreiro, cando non hai nin fotos...

A verdade e que o camiño xa e bonito dabondo cando vas na bici de carretera para canto mais debe de ser polos camiños.

¡Medo da sair con vos!

PD: ¿Hay saida este sábado 1 de Maio?

man

30/04/2010, 10:10

O mensaxe anterior e meu

JOLIN

30/04/2010, 22:39

Grazas polas vosas felicitacións, pero o que mellor podíais facer é compartir con nos a experiencia pois calquera crónica que fagamos non describe os momentos que se viven neste tipo de eventos. Por certo, hoxe saín con Turista666 e comentou que sigue soñando e con pesadelos, traumatizado aínda coa maniobra dos "cántaros"...

Eu o Sábado vou a Vilalba a facer outro tramo do Camiño do Norte cos meus rapaces e para o Domingo non teño bono-bici... pero seguro que alguén sairá.

ROBERTO

01/05/2010, 10:31

Como xa sodes expertos en facer o Camiño e hai algúns que queredes repetir e outros falcelo por vez primeira, ide buscando datas para finais de agosto ou principios de setembro. Estamos dándolle voltas a un proxecto de Camiño Francés para principiantes, aberto a socios e non socios, financiado e con vículos de asistencia mecánica e sanitaria.