Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlace a youtube

Visiona todos nuestros vídeos en el 

CANAL RIAZOR

Enlace al facebook

Club Ciclista Riazor

Brevets organizadas por el riazor para el 2012

BREVET DE 200 KM

Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.

24 DE MARZO

BREVET DE 300 KM

Polas cabeceiras do Eume e Miño

21 DE ABRIL

Equipaciones

ABONA AQUI TU PEDIDO DE ROPA.

EQUIPACIONES

Licencias 2012

ABONA AQUÍ TU LICENCIA 2012

(normal o subvencionada)

LICENCIAS

Abona tu cuota

ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ

Formulario de inscricion como socio do club

HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS

SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS

QUIERO SER UN RIAZOR

Calendario 2011 - informaciÓn

PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA

CALENDARIO 2011 DE ESTRADA

CALENDARIO 2011 DE BTT

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 04. Marchas e competicións BTT :: 101 PEREGRINOS - Ponferrada, sábado 08/05/10

JOLIN

22/03/2010, 23:12
Editado: 22/03/2010, 23:41

Abrimos a lista para os que queiran acudir a Ponferrada a facer 101 km polo Camiño de Inverno a Santiago, recorrense paraxes de moita beleza coma o castelo de Cornatel ou as Médulas, chégase as portas de Galicia e vóltase para Ponferrada.

A inscripción pecharana o día 20 de Abril pero os dorsais envíanos a casa cun custo de 5 € hasta o día 01 de Abril, o precio da inscripción son 40 €.

Alberto ten pensado ir o Venres a dormir alí, eu prefiro saír o mesmo sábado temprano (2 horas de coche) xa que a saída da marcha é as 10:30 horas pero ese día non dan dorsais polo que ou ben se recibiron na casa ou ben encárgase Alberto de recollelos.

Van habilitar un sitio para acampada e o Venres pódese apuntar un para a cena da pasta. O enlace é o seguinte:

http://www.101peregrinos.com/

Según os meus cálculos a chegada a Ponferrada estaría entre as 19:00 e as 20:00 horas polo que emprenderíamos o regreso a continuación.

JOLIN

22/03/2010, 23:26
Editado: 22/03/2010, 23:37

JOLIN

22/03/2010, 23:41

LISTA DE CONVOCADOS:

-Jolin .................................. Pendente inscripción

-Alberto............................... Pendente inscripción

-Luis1906 .......................... Pendente inscripción

miliblan

25/03/2010, 20:33
Editado: 25/03/2010, 20:37

LISTA DE CONVOCADOS:

-Emilio ............................... Pendente de inscrición

¿Como quedamos definitivmente?¿Recolle os dorsáis Alberto o venres ou facemos que nolos mandean á casa?

¿Queda claro que poderei estar aquí para a Volta Ás Mariñas do día 9?

JOLIN

25/03/2010, 22:10
Editado: 25/03/2010, 22:15

Emilio eu era da idea de pedir os dorsais este mes xa que si finalmente Alberto cambia de opinión ou non pode ir quedariamos todos co cú o aire, ou ter que ir o dia anterior, o que si podemos intentar é que nos los manden a unha dirección xuntos e logo xa os repartimos nos e aforramos a pasta. Voulles mandar un correo a ver si esto é posible.

O de chegar de volta o Sábado supoño que saíndo ó chegar temos tempo de sobra salvo imponderables claro.

miliblan

26/03/2010, 20:16

Pois cando deas a orden inscríbome.

JOLIN

26/03/2010, 20:35
Editado: 26/03/2010, 20:43

Emilio, contestaronme que o mínimo para mandar os dorsais a casa (o resto do que che mandan haberia que recollelo alí o día da proba) son 5 e paréceme bastante rollo burocrático.

Ademáis, si descontamos a Alberto, igual non chegamos a esa cifra así que eu sería partidario de inscribirse xa e marcar a opción que che manden o dorsal e resto das cousas a casa.

Hoxe saímos Turista666 e eu pola rota da Pardela ampliada (Carnoedo, Mera) e confirmoume que a esta cita non pode ir pero a do Camiño de Santiago sí.

german

27/03/2010, 18:40

LISTA DE CONVOCADOS:

-Emilio ............................... Pendente de inscrición

-Germán ............................... Pendente de inscrición (no he mirado ni la página web...)

JOLIN

28/03/2010, 14:47
Editado: 29/03/2010, 17:26

Dado que finalmente Alberto tamén viaxa ó sábado co resto da expedición, hoxe domingo 28/03 cambiamos de opinión e imos facer a inscripción CONXUNTA e que nos manden os dorsais a miña casa, para elo:

Mandádeme ó meu correo bicicleteiro: jolinbtt@terra.es os seguintes datos:

1- Nome e apelidos:

2- DNI con letra:

3- Data de nacemento (sin mentir)

4- Dirección postal con código postal

5- Dirección correo electrónico

6- Nº de federado pola FGC

7- Tamaño da camiseta (S-M-L-XL-XXL)

Unha vez teña os datos cubro eu as inscricións e fago o pago total e, logo, xa vos pasarei o cobro indidual co interés legal oportuno.

Esto témolo que facer antes do Mércores desta semana polo que é imperativo que enviedes xa os datos.

Logo, si hai algunha alta máis nos inscritos xa o tería que negociar él polo que os que estean pendentes e dubidosos que o digan tamén xa ou quedan compostos e sin noiva.

JOLIN

29/03/2010, 17:27
Editado: 29/03/2010, 17:29

LISTA DE CONVOCADOS:

-Jolin ..................................  Inscrito

-Alberto...............................  Inscrito

-Luis1906 ............................. Inscrito

-Emilio ................................  Inscrito

-Germán .............................  Inscrito

JOLIN

01/04/2010, 23:44

O  01/04/2010 confirman o correcto estado das inscripcións e que me mandarán os dorsais nunhos días.

JOLIN

19/04/2010, 12:41

LISTA DE CONVOCADOS E DORSAIS:

-Jolin ..................................  506

-Alberto...............................  508

-Luis1906 ............................. 514

-Emilio ................................  515

-Germán .............................  507

miliblan

21/04/2010, 20:32

Unha vez máis xa me estades deixando o último. E esta vez xa de saída.

En serio, moitas gracias polas xestións Jolín

JOLIN

25/04/2010, 23:00

Por motivos persoais, caese da lista Luis1906 polo que, dado que xa pecharon as inscripcións, si houbera alguén que queira ocupar a sua vacante que o diga urxentemente para comunicarllo a organización. A lista de convocados queda logo:

LISTA DE CONVOCADOS E DORSAIS:

-Jolin ..................................  506

-Alberto...............................  508

-Emilio ................................  515

-Germán .............................  507

JOLIN

30/04/2010, 22:46

Bueno, definitivamente somos o que somos: 4 xinetes.

Chegou a bolsa cos dorsais, pero solo veu o meu xunto a camiseta e información da ruta, dixeronme que foi un erro por parte deles e que os demáis poderán recoller o dorsal e bolsa o propio Sábado na entrada do campo de futbol. É unha mágoa pero non ten remedio.

O que sí temos que levar grapado cada ún e o seguinte (ollo que é imprescindible):

1-Fotocopia do DNI

2-Fotocopia da licenza federativa

3-Declaración xurada que se baixa da páxina de inscricións da web (levarei eu unhas en branco por si a algúen se lle esquence)

O acceso o campo de fútbol ábrese as 08:30 h hasta as 10:15 horas, as 10:30 darase a saída.

Como dende A Coruña son 2 horas de viaxe podemos quedar sobre as 06:30 para tomar un almorzo no camiño e chegar con tempo. En canto ó transporte eu propoño ir no meu coche o que lle poño a baca con 1 bici e as outras 3 no enganche do remolque, outra opción sería levar 2 coches.

german

01/05/2010, 19:24
Editado: 01/05/2010, 19:29

Este viernes hablando con Manu me comentó que se olvidó de hacer la inscripción, creo que a nosotros nos sobra un dorsal... todo pinta a que se puede organizar un apaño.
En cuanto a los coches, entiendo que los mínimos imprescindibles. Respecto al madrugón, aquí si que no tenemos opción... 06:30 pues.

JOLIN

03/05/2010, 19:09
Editado: 03/05/2010, 19:25

O do cambio de identidade é imposible pois a inscrición é personal e por eso hai que levar a fotocopia do DNI ese día, ademáis coa premura de tempo xa non da opción a nada.

Para ir quentando motores (que dada a baixada de temperaturas de hoxe boa falla fai...) poño a taboa de tempos previstos: está afinada cos tempos empregados na Ponferrada-Coruña asique no me falledes, jejeje  (é broma....dependerá outra vez das sobremesas): 

Para vela completa (ainda que penso que chegaremos en tempo de medios ou pros...) picar:
Uploaded with ImageShack.us

JOLIN

06/05/2010, 22:37
Editado: 06/05/2010, 22:41

De acordo con Alberto, que propuxo levar él o coche o poder acomodar mellor as bicis (léva a un de nos na baca, o importante son as bicis...).

Quedamos que recolle a Germán e a mín na rotonda do peregrino na Corveira e logo pasar a recoller a Emilio e xa entramos na autovía A6 en Sigrás.

Procurade estar as 06:30 horas ou algo antes para non demorarnos moito e poder tomar algo no camiño.

miliblan

07/05/2010, 19:59

Dándome todo feito, de que me vou queixar. Aquí vos espero.

Vos entrenando e eu non sain desde o domingo despois de pasar o luns na cama ... non, non, que non choro ...

JOLIN

09/05/2010, 18:57
Editado: 09/05/2010, 19:07

As miñas impresións sobre a Rota expostas tamén en:

http://www.foromtb.com/showthread.php?t=608618&p=9711584#post9711584

Unha vez sequiños, durmidos e reavituallados pois só reflectir as miñas impresións sobre os 101 Peregrinos que creo que coincidirá coa de outros moitos, ou non!!!!

Primeiro dar as grazas á organización pois seguro que puxeron todo o seu empeño para que a cousa pitase ben, tiveron moitos acertos (saída, información, resolución de pegas coa inscrición, xente nos cruces etc, etc.) pero tamén algúns fallos clamorosos como o tema de avituallamiento: con 100 km por banda non se pode pretender manter ao persoal cunhas barritas, mazás, platanos e uns lixeiriños sandwich en só un punto da proba. Menos mal que algúns cargamos con provisións "para o que puidera pasar" e tivemos que tirar delas. O tema das mangueiras tamén escaso para o volume de xente así como os bocadillos "a pau seco" das duchas.

O da choiva hai que tomalo como é: "a mal tempo, boa cara".

Como resumen a paisaxe é un diamante en bruto que en vindeiras edicións seguro que se explota ao máximo pulindo os detalles que fallaron nesta ocasión pensando na relación custo/prestación.

O enlace as fotos:

e unha mostra do que perdestes os que non nos acompañaron: