Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Eventos organizados por el riazor para la temporada 2010

III PEDALADA ÁRTABRA. El 28 de febrero, para beteteros

XVI MARCHA CICLOTURISTA VOLTA ÁS MARIÑAS.       “LA ROMPEPIERNAS”. El 9 de Mayo, para cicloturistas

IX PREMIO C.C. RIAZOR-CONCELLO DE CULLEREDO.   El 26 de Junio, para masters (SUSPENDIDO)

BREVETS valederas para participar en la BARCELONA-PERPIGNAN-BARCELONA

BREVET DE 200 KMS. El 24 de abril

BREVET DE 300 KMS. El 15 de mayo

BREVET DE 400 KMS. El  12 de Junio

BREVET DE 600 KMS. El 17 de Julio

BREVET DE 1000 KMS. El 12 de Agosto

Todas para randonneurs

InformaciÓn brevet de 1000

BREVET 1000 -12 DE AGOSTO

Formulario de inscricion como socio do club

Pica aquí para hacerte socio del club:

HACERME SOCIO

¿problemas para postear no foro?

Se tés problemas para entrar á web e postear no foro, envia un mail a info@ccriazor.com indicándo o teu nome de usuario.
------------------------
Si tienes problemas para entrar en la web y postear en el foro, envía un mail a info@ccriazor.com indicando tu nombre de usuario.

InformaciÓn - calendario 2010

Telf. de contacto: Miguel 655.989.330(estrada),
Turo 605.842.405 (BTT)
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS PICA EN "EL CLUB"

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 02. Saídas BTT :: Kdda. el Domingo 21/Marzo en Rábade (Lugo)

JOLIN

21/03/2010, 20:42

Man dixo onte:

"Xa falei esta tarde con Emilio.

As 8:00 estarei en Sigrás esperando por Alberto."

Pero foi no único momento que esperou él, jajajajaja, o resto da xornada Alberto non esperou nin pola sua sombra, e Man na sua Scott de proba (coma non), iba coma un cohete pero sin pólvora nin mecha, jajajaja.

Bueno agora en serio, supoño que os do coche B chegarían a Coruña mareados logo de tanto machaque cerebral impartido por Emilio, non me extraña que Alberto na autovía quedara rezagado pois manter a atención a conducir debeu ser arto difícil, jajajaja.

Agora, si, en serio, madrugamos un anaco para coller rumbo a Rábade en Lugo, na parada xa nos deu os bos días Arturo Quintela que tamén iba para Lugo pero coa bici no tren en plan tranquilo e voltar cara abaixo. Xuntamos os dous coches da expedición na A6, chegada xa coa saída moi animada de bicis, presentacións, e arranque que a mañá estaba algo fría pola néboa. Rota pisteira con boas baixadas e boas subidas, pouco llaneo a pesares de estar nos límites da Terra Cha. Vista a tres ríos: Narla, Miño e Ladra, avituallamento "do país" con pan, cervexa e chorizos (dos de comer). Chegada as Penas de Rodas, fotos, lavado e posterior engrase na casa de turismo rural logo de ver o seu museo da radio (unha colección abraiante coidada con agarimo). Comida a esgalla, chupitos, charla e volta para a casa co día ben aproveitado.

P.D. Emilio parecía un biker de 18 anos tirando coa miña Mérida polas costas arriba, incrible que se acoplara tan ben: parecia unha prolongación do home.

miliblan

21/03/2010, 21:55
Editado: 21/03/2010, 22:02

Jolín, a xente de certa idade temos aprendido que o éxito da supervivencia e a da adaptación do home o medio. O pensar que pode ser ó revés é un deslumbramento pasaxeiro motivado pola natural fachenda humana.

O do machaque non penses que quedou aí. Man, Loli e máis eu estivemos co machaque á porta da casa ata que se foi o sol.

Gracias pola bicicleta, gracias polo transporte, gracias pola ruta, gracias pola organización, gracias polo avirtuallamento, gracias pola comida, gracias pola sobremesa, gracias polas fotos (bueno, a ver como me sacades), gracias pola compañía.

Gracias por facerme pasar un día caralludo.

JOLIN

21/03/2010, 22:09

Moi bo Emilio, nas fotos estás como sempre: co teu mellor lado esposto. Unha aperta e fíxate que no avituallamento temos un fantasma aparecido...:

Fotos:

http://picasaweb.google.es/ccriazor2009/KddaPENADERODAS2010#

miliblan

21/03/2010, 22:14
Editado: 21/03/2010, 22:57

Si, estou coma sempre, ou sexa mal. Vou pensar xa que non é cousa dos fotógrafos. No avituallamento eu só vía cervexas e chourizos e para min que ó meu carón estaba Alberto.. Menos mal que atenderon a miña condición de entero e Luis me deu unha como a túa.

Poño enlace ás fotos de Nacho:

http://picasaweb.google.es/natxo.hermida/QuedadaPenasDeRodas21032010#

miliblan

22/03/2010, 19:40
Editado: 22/03/2010, 19:44

JOLIN

22/03/2010, 22:43

Emilio, non che funciona o enlace das fotos de Manoel, este si:

http://picasaweb.google.com/109858617963499944728/KDADAPENASDERODAS#