BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
JUANOTTO
EL CC Ferrol organiza el próximo 7 de Diciembre (Lunes Festivo) una kdda de carretera.
Se sale a las 10:00 del pabellón de A Malata en Ferrol y hay duchas al final
Para mas información:
http://clubciclistaferrol.es/foro/viewtopic.php?f=...
¿Cuantos vamos?
MIGUEL SEOANE
En principio cuenta conmigo.
mcambeiro
Contad conmigo.
ROBERTO
MAPUNTO
mcambeiro
Buenas,
Este post es para deciros que yo mañana ire por mi cuenta que me quedo a comer y echar la tarde por Ferrol, que mi hermana vive alli y ya me ha liao el dia...
Un saludo a todos, nos vemos en la Malata!
MIGUEL SEOANE
Compromisos familiares de ultima hora, teño que estar cedo na casa, me impiden asistir a kedada dos compañeiros de Ferrol, espero poder asistir na proxima ocasion.
Un saudo e espero que todo saia ben.
Benito Santana
A ver...?? Quién vá a ferrol?? Quién va a la parada (si hace bueno)??
Organizaçon!!
mcambeiro
Boas!
Pois ao final so fun eu a Ferrol... quedouse unha boa maña, ainda que con bastante vento e unha subida de 3,5 km que impon en Vilarube, que me colleu un pouco por sorpresa pola dureza... o que e non coñecer...
A kdda saiu rapidisima... a xente metendo plato desde o comezo e tirando.
Fun en grupo, da metade para a diante, ata a metade da Kdda mais ou menos, moita xente foi quedando ciscallada e moitos parando por ahi polas suas casas... foron ata a Malata, e parece que a volta xe lles chegou para cumplilo dia.
Algun dos que tiraban quedaron pola metade tamen, os mui... tiran coma posesos e logo quedanse pola metade a preparala comida. Os outros siguen mentras tanto...
A min saiume en case 26 de media, e perdin 6 minutos coa cabeza, chegada a 1:10... na volta viñemos esperando a varios pois intentabamos conectar cos de adiante e estabamos todos sufrindo polo vento e non valia a pena endurecerse da maneira e a xente de camiño xa foi quedando por Pedreira, etc... ao final chegamos ata a malata a metade dos que saimos (uns 30).
Unha voa maña si señor.
ROBERTO
Perdoa por deixarte só, Marce. A última hora decidín non ir a Ferrol porque me resultaba un chisco complicado. Polo que dís, foi unha carreira en toda regra. Alégrome de que o pasases ben.
MIGUEL SEOANE
Grazas por representar o C.C. Riazor na kedada dos compañeiros do Club Ciclista Ferrol. Esperemos poder acudir na proxima cita.
Un saudo