BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
palmeiran
O pasado 11 de abril do 2007, aprobóuse por unanimidade no Parlamento de Galicia unha Proposión non de Lei para a posta en marcha de medidas para explotar as posibilidades de uso da bicicleta como medio de transporte.
Se queredes ler o texto íntegro da sesión do parlamento (recoméndovola, é moi interesante), remítovos á páxina 32 deste documento PROPOSTA NO PARLAMENTO Leva o seu tempo pero leédea con tranquilidade porque parece que xa nos empezan a tomar ós ciclistas un pouco en serio.
Asimesmo se queredes ver o vídeo da intervención da propoñente, podédelo ver aquí VIDEO DA PROPOSTA
Lois
Como veo que este post no cobra vidilla, os voy a contar que pronto empezaré a usar la bici para ir a trabajar, en cuanto me confirmen si puedo subir la flaca a la redacción... para tenerla a la vista. Cualquiera la deja atada a un poste con un candado. Además, así entrenaré y ahorraré -como está el patio, señores- más y mancharé menos.
palmeiran
Me parece unha idea estupenda Lois, aparte de unha conducta exemplar. Eu tamén uso a miña antigua BH á que calcei con rodas mixtas para levar á pequerrecha á gardería e logo ir a traballar, levo o portátil ó lombo e moitas veces, cando teño reunión vou traxeado.
Tamén outros riazores como Tono e Anxo usan a bici casi a diario para ir a traballar nela.
Eu vos podo decir que tardo menos na bici que no coche, o que pasa e que non a uso todo o que quixera polo tempo, pero en canto mellore xa irei a diario de novo.
A ver se alguén máis se vai "modernizando" e aparcando os caixóns de catro rodas e movéndose no mellor vehículo xamáis inventado. Ademáis ó prezo que está o combustible, en dous meses amortizades a compra dunha bici urbana para ir a traballar, con gardabarros, portabultos, etc...e así non manchades as perneiras do pantalón.