BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
palmeiran
De todos é ben sabido que no noso clube a marca Trek é unha referencia, xa que moitos de nós somos posuidores dunha machina deste fabricante.
Tamén é ben sabido que este fabricante cada ano adopta solucións distintas ó anterior cambiando os modelos. Estóume referindo as BTT, xa que das de estrada non controlo moito.
Por exemplo, no 2006 adoptou as vainas asimétricas nas EX7, EX8 e EX9. No 2007 meteu a articulación nos tirantes traseiros (que antes formaban unha soa peza cas vainas) e sustitueu a bieleta Rocker Link por outro sistema. Para os modelos 2008 descartou esa idea e colocou a articulación xusto na unión das vainas cos tirantes e volveu a modificar a bieleta e creou eso que lle chaman Full Floater Suspension.
Despois de este rollo, sincéramente, ¿qué pensades?
- ¿Trátase de evolucións reais?
- ¿Teñen as ideas claras os de Trek?
- ¿Sólo o fan para que cambiemos de bici cada ano?
¿Qué pensades ó respecto?
JOLIN
Home eu penso que por unha banda teñen que facer algunha innovación para vendelo producto e que a xente renove antes o material xustificando o gasto cos avances que propoñen. Por outro lado supón un prestixio adiantarse a outras marcas da competencia.
Se paga a pena ou non gastarse os eurillos, penso que depende o uso que lle des, o meu nivel por exemplo seguro que non noto ningunha melloría dun sistema a outro pois eu nunca vou nin o 50% do rendemento que pode dar a máquina. Seguro que un máis PRO lle saca máis partido. E lóxicamente tamén depende dos cartos que dispoñas para vicios...
miliblan
Bueno, eu antes de cambiar a miña Orbea vou facer un cursiño de enseñería. E sobre todo despois de ver o que vende Niko. Que si doble, ou ríxida, horquilla (para facer outro cursiño),articulación, bieleta... pérdome.
O caso é que desde que comprei a miña Orbea (dous anos) casi todos os de BTT cambiaron de montura, daquela, ¿funciona o merchandaising ou é que se evoluciona tanto que pasa como cos ordenadores que compras un e xa está atrasado? (Un ignorante)
palmeiran
Claro que funciona o marketing, Emilio. Penso que realmente cambiamos as monturas por puro vicio, non polos avances tecnolóxicos que presenten cada tempada. Xa sabes, "¡España va bien!".
Todos somos conscientes de que unha bici, facéndolle un mantemento mínimo dura moitos, pero que moitos anos, incluso as bicis de montaña, a pesares do trato que lles damos e o que sufren no monte.
Eu tiña unha BH e paséime á Trek de doble suspensión, unha por vicio (é dos poucos que teño), e outra porque teño 2 hernias, e a verdade e que a doble castiga moito menos o corpo e dache máis seguridade.
As evolucións que fan as marcas son case sempre en alixerar peso e en "mellorar" (ou eso dín) os sistemas de suspensión. Logo nós gastamos unha pasta en mercar bicis lixeiras que nos sae a un ollo da cara cada gramo que lle quitan, pero despóis enchémonos nas laconadas, cenas, etc.., temos botas que pesan kilo e medio cada unha, levamos mil ferramentas na mochila, cargamos a mochila con 2 litros de Aquarius. E eso tamén pesa.
Xa o decía Asteríx ¡Qué tolos están estes romanos!
Javi
La política de Trek se baso hasta hace poco e aligerar las bicis, ya que llevaban con el turner bastante tiempo. Hará un año o dos varias marcas copiaron los sistemas VPP de pivote virtual de Iron Horse y Santa Cruz, entre ellas Lapierre, Felt, y Giant. Todos estos sistemas sobre todo el Giant debo decir que si que son un avance, mejoran bastante el comportamiento de las dobles, ademas se puede aplicar tanto a bicis de rally como de descenso.
Trek se había visto tecnológicamente retrasada, con lo que para el 2008 se pegó un lavado de cara a lo Specialized, y montó un nuevo sistema de amortiguador flotante llamado Full Floater y el nuevo basculante ABP. En conjunto este sistema no viene siendo mas que una copia del que usaba KTM hace un par de años.
Respecto a lo de si Trek sabe lo que hace, solo decir que Specialized ha cambiado este año su mítica Stumpjumper por un sistema turner como el de Trek... Asi que supongo que ninguna marca sabe realmente lo que hace. Personalmente me gustan bastante los sistemas de pivote virtual de Giant y Santa Cruz, en eso si veo ventajas.
Con esto no quiero decir que Trek haga malas bicis, coño, que tengo una! jaja
palmeiran
Emilio, ¿qué decías de facer un cursiño?.
Joder Javi, xa che vale....que sobrado, cabronaso...
miliblan
Ademáis vou ter que facer un cursiño de comprensión lectora.
A ver... Trek levaba demasiado tempo co turner e se vía tecnolóxicamente retrasada polo que no 2008 pegou un lavado de cara ó Specialized que paradóxicamente cambiou este ano a súa mítica Stumpjumper (non sei se o din copiado ben) por un sistema turner coma o de Trek. ¡Pois non o entendo!
O que si me quedou claro que parece ser que todas copian a todas. ¡Pois eu se as vexo copiando lles poño un cero que non hai quen llelo quite!