ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
Alejandro92
Yo hable con Felix (Supradym) por si necesitais que vaya a echar una mano, y si al final no tengo nada que hacer ese dia me imagino que no tendre problema para ir.
ivi
Contade comigo para os cruces o domingo pois o resto da semán non podo que traballo de tarde
JOLIN
Actualizamos...
1-RUTA -Sábado pola mañá 09:00 h.- (sinalización e acondicionamento)
Jolin
Alberto
Emilio
Felipe
José Luis (jolufasa)
Manuel
2-PAVILLÓN -Sábado 31-03-2012 pola tarde 16:00 h. (Compra, colocación e organización do material)
Felipe
Manuel
Jolin
Tony
Anxo
3-AVITUALLAMENTO (Colaboradores que o monten e o atendan)
Palmeirán
Anxo
4-COLABORACION DIA DA MARCHA PARA CRUCES (Carreteiros)
-Miguel Seoane
-Francisco Garcia
-Manolo
-Manuel Naya
-Felix (Supradyn)
-Oscar --> VIDEO EN baixada dos pedroulos Zapateira
-Lois
-Alejandro92
-Ivi
5-COLABORACION EN ROTA (Beteteiros)
Emilio FOTOS na trialeira de Bregua
Felipe
José Luis (jolufasa)
Fseoanep (Fernando)
Manuel
Tony
Francisco Zubieta
Eduardo García
José Manuel García
Jose Benito Fresco
jolufasa
Del miércoles en adelante estoy disponible para lo que haga falta
Anxo
Apuntádeme a mín tamén para marcar o sábado pola mañá. Cantos máis sexamos máis rápido o resolveremos.
man
O sábado pola mañá penso que podrei estar para acabar de marcar algunha zona.
Pola tarde non prometo nada.
O domingo estarei na ruta, cerrando o pelotón, como de costume e facendo algunhas fotiños.
Angel Castellanos tamén virá o domingo.
german
Pasaré la tarde del sabado por el pabellón y el domingo apuntadme a lo que sea menester: cerrar el pelotón, gestionar algún cruce, apostarme en alguna trialera cámara en mano,... ya lo hablaremos el sábado.
JOLIN
Actualizamos... comentar que o sábado podemos quedar algo antes das 09:30 horas no pavillón de Tarrío para saír en 3 grupos a facer a colocación de carteis e repaso da marcaxe feita, si non se para moito nas tabernas de Orro, penso que sobre as 12:00 h. estamos listos.
O Sábado pola tarde si que fai falla máis colaboradores pois haberá que habilitar o pavillón, facer a compra, recoller a sillas e bancos, etc. quedaríamos a partires das 16:00 horas.
Os colaboradores que van ir os cruces o Domingo, tamén conviña que se deran unha volta polo pavillón para que leven xa o mapa coa súa posición, así deixamos menos traballo para a primeira hora do Domingo.
1-RUTA -Sábado pola mañá 09:00 h.- (sinalización e acondicionamento)
Jolin
Alberto
Emilio
Felipe
José Luis (jolufasa)
Manuel
Anxo
Man
Angel Castellanos
2-PAVILLÓN -Sábado 31-03-2012 pola tarde 16:00 h. (Compra, colocación e organización do material)
Felipe
Manuel
Jolin
Tony
Anxo
Germán
Arturo Raña
3-AVITUALLAMENTO (Colaboradores que o monten e o atendan)
Palmeirán
Anxo
4-COLABORACION DIA DA MARCHA PARA CRUCES (Carreteiros)
-Miguel Seoane
-Francisco Garcia
-Manolo
-Manuel Naya
-Felix (Supradyn)
-Oscar --> VIDEO en baixada dos pedroulos Zapateira
-Lois
-Alejandro92
-Ivi
5-COLABORACION EN ROTA (Beteteiros)
Emilio: FOTOS na trialeira de Bregua
Felipe
José Luis (jolufasa)
Fseoanep (Fernando)
Manuel
Tony
Francisco Zubieta
Eduardo García
José Manuel García
Jose Benito Fresco
Man: ¿fotos?
Angel Castellanos
Germán: ¿fotos?
Arturo Raña
Pachi
Aunque -inesperadamente- tengo familia en casa, podré ir el sábado a lo que sea; me da igual mañana o tarde, lo que me digais.
Y el domingo puedo estar con Marcos para lo que haga falta.
fenoco
Despois de pasar Canzobre hai unha subida e en canto se empeza a baixar había isto. Saquei o que puiden pero quedaron estes dous. Necesitan un Riazor máis aguerrido ca min.

JOLIN
Fenoco, si é o monte logo de Canzobre xa falamos co que talaba e díxonos que o Domingo o deixaba despexado pois o fixo para que a xente non pase mentres talaba polo perigo que supoñía, o Sábado haberá que confirmar que está libre.
QUEDAMOS O SÁBADO ENTRE 09:15 E 09:30 NO PAVILLÓN DE TARRIO PARA FACER OS GRUPOS DE MARCADO, TRAEDE AS BIKES, POR SUPOSTO.
Anxo
Vémonos logo mañá ás 9:15 no pavillón. Levo o vale de Gadis e unhas lonas que me deron.
Pachi
Mi intención era colaborar mañana con Marcos en el pabellón a lo que surja y luego cerrar con él la marcha.
Saludos
fenoco
Mañá pola tarde teño pensado saír a retirar cintas e demáis. Dá igual por onde empece ou xa hai algunha zona limpa ?
JOLIN
Fenoco, eu aínda tardarei uns días en poñer en marcha o sistema de eliminación de huellas da V Pedalada, seguro que estes días festivos que veñen moitos aproveitarán para darse unha voltiña ou unha volta enteira no trazado, aínda que solo coas marcas de pintura ou GPS lles debería chegar.
Si queres vai quitando como vexas, mellor en zonas habitadas que sempre molestarán máis. Logo xa pasarei eu en todo o percorrido quitando as que queden.
Bo traballo fixestedes todos, con xente así da gusto traballar.
![]()
Pachi
Fernando, Man, Toni y yo, al ir cerrando la marcha, nos dió tiempo a quitar las marcas.
Creo que está limpio el recorrido por las escapadas hasta el final del sendero que empieza en Ledoño. Una vez llegamos al "solar" donde acaba ese sendero ya dejamos de quitar cintas y sólo recogimos los carteles. (Aquí ya contactamos con los que iban últimos)
Y creo que Fernando y Man quitaron las señales del primer bucle, el anterior al avituallamiento.
Así que quedará por limpiar un trocito del final, el bucle de Bregua y todas las señales pintadas.
fenoco
Dende onde comeza o bucle de Bregua, onde estaba Manuel, ata o final está limpo. Subín a Bregoa en sentido contrario e tal como se está poñendo acabaremos subindo por este lado e baixando polo outro. Tiñas razón Jolin atopei xente facendo a marcha pero todos levaban gps. Rompeume un radio, a primeira vez que me pasa na de monte. Que todo vaia ben nos camiños. Eu voume de retiro (non espiritual) ata a semana que ben.