ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
JOLIN
Mañá Domingo dan bo tempo polo que a cita queda como ven sendo habitual as 09:00 h. en Acea de Ama agardanos algo suave que hoxe xa tocou sufrir.
![]()
marcosgf
Ok, alli estare Jose. Un saludo.
JOLIN
Hoxe, Alberto, Marcos, Pachi e eu demos unha boa volta a Cecebre pero por camiños diferentes, arrancamos coa idea de facer a rota da OCA, pero eu tiña en mente outra pola zona máis domingueira chamada da AUGA, xusto chegados o punto onde a primeira tira hacia o campo de futbol de Guiliade, Alberto puxo o turbo e tirou para alá, nos démonos conta do erro e decidimos volver polo lado norte do Barcés que está moi fermoso e pásase ben nesta época. Tras contactar con Alberto telefónicamente e esperara sen éxito, decidimos que cada un vaia polo seu camiño, Alberto con Arturo Raña que apareceulle a él nos sendeiros a carón do Mero e nos a carón do Barcés.
Marcos e Alberto tiraron coma cosacos, Pachi e eu respondimos como poidemos trala paliza de onte, eu desempolvei a Mérida e notei de novo as sensacións das fríxidas, algo moi excitante en terreos bacheados que xa esquencera.
![]()
Unha rota de quilómetros pero moi entretenida polas paisaxes que se atravesan:

By jolinbtt at 2012-01-22