ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
JOLIN
Para ir abrindo a tempada de Marchas podemos iniciar coa de Burela, o primeiro Domingo de Febreiro. Tódolos anos teñen algunha sorpresa agochada e nunca defrauda os que van.
O desprazamento é longo (2 horas de viaxe) polo que si hai máis xente eu me apuntaba para non ir solo.
JOLIN
Tralos comentarios do Domingo parece que podemos formar grupeta:
CONVOCADOS:
-JOLIN -----> INSCRITO
-MARCOS
-ALBERTO
marcosgf
Ok,creo que no hay limite de inscritos,de todas formas hare la inscripcion mañana o pasado. Un saludo.
marcosgf
Inscrito.
ricardiño
Yo tb. estoy apuntado, hablaremos de los coches.
JOLIN
O final imos unha boa expedición a Burela:
-JOLIN
-MARCOS
-ALBERTO
-RICARDO
En canto os coches, eu levo o meu e comparto con Marcos e Alberto, decídeme si quedamos na parada ou vos recollo en algún sitio.
Ricardo comenta que vai outro amigo con él e que lle queda unha praza libre no coche por si alguén máis se anima (as inscripcións pechan o día 02/02).
A viaxe leva sobre 2 h 10 minutos polo que hai que saír da Coruña as 06:45 horas.
miliblan
Reservarme a plaza libre. a ver si podo acceder o champións chip xa que de moento non me deixa
dalebran
Yo tanbién estoy apuntado
JOLIN
¿e quén é Dalebran??? jejeje e que esto dos nicks confúndeme... ¿serás David???
Emilio, si tes problemas co ChampionChip dame os teus datos e fágoche eu a inscripción.
marcosgf
Si que es David....al final vamos a ser una buena tropa.....a este paso nos vamos a llevar trofeo al club mas numeroso....je,je,je
fenoco
Eu tamén vou. Vémonos na saída xa que seguramente irei dende Ares. Parece que teremos que ir abrigados, e moito !!!
man
Pois si nada cambia de aquí ó domingo Tony, Angel e mais Eu tamén estaremos en Burela.
A idea e a de ir, ver, intentar triunfar e volta a comer para casiña...
Vémonos!
Turo
Alegrame este desenfreo beteteiro, ¡que dure..... que dure!
JOLIN
![]()
CONVOCADOS:
1- JOLIN
2- MARCOS
3- ALBERTO
4- RICARDO
5- AMIGO RICARDO
6- EMILIO
7- MAN
8- ANGEL
9- TONI
10- FELIPE
11- DAVID
Quedaría por ubicar en coche David, senon iriamos Alberto e eu e noutro Marcos e David ¿non?
ricardiño
Eu, podo levar a David, que este na parada as 07:10 , igual que Emilio. Si é cerca do Burgo podo recollervos.O ano pasado fun e levoume 1:45 h. sin incumplir as normas de Trafico.
ricardiño
Eu, podo levar a David, que este na parada as 07:10 , igual que Emilio. Si é cerca do Burgo podo recollervos.O ano pasado fun e levoume 1:45 h. sin incumplir as normas de Trafico.
miliblan
Eu podo estar no Burgo á hora que digades.
alberto
Buenas, inscrito para mi primera marcha del año, y que sean por muchas mas jajja...saludos nos vemos el domingo.
dalebran
Vale, ok. Pois quedamos as 07:10 na parada de Acia Dama onde quedamos de esperarnos os Domingos. Xa me leva Ricardo
JOLIN
Enton eu recollo a Alberto na rotonda da Costa da Tapia as 07:00 e logo pasamos pola parada a recoller a Marcos, pero procurar saír as 07:10 en punto que pode haber neve ou xeo, estade un anaco antes na parada para cargar as bikes.
O camiño máis directo é ir por autopista a Pontedeume e logo As Pontes, Viveiro e Burela, si se vai a Vilalba Mondoñedo Foz Burela salen 25 quilómetros máis, penso que paga a pena pagar a peaxe hasta Pontedeume ¿non?