ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
marcosgf
¿ Quien se apunta para salir el domingo? ¿Quedamos a las 9,00?
tonilatre
YO ESTARE A LAS 9,00 HORAS.
NECESITO QUITARME ALGUN TURRONCILLO QUE SE ME HA ATRAVESADO EN LAS PARTES MEDIAS...
JOLIN
Pues a mi mañana no toca... ![]()
miliblan
Yo, si la salud me lo permite, me uniré a la grupeta de Ricardo que sale en coche a las 8:15 h. de la explanada del Burgo creo que hacia Cova da Serpe.
Contamos de estar de vuelta a las dos.
fenoco
Intentarei estar as 09.00 h na parada.
fenoco
Estupendo día de bici polo monte. Na parada estabamos David, Marcos, Toni, Pachi e eu. Despois de certa indecisión acordamos seguir a ruta do Moucho que Toni tiña no seu gps. Bonita ruta coa subida e descenso de Santa Leocadia como plato máis forte. Como David se tiña que ir cedo, eu acompañeino o abandonamos o grupo ó pasar por Boedo e volvemos por carretera en dirección a Uxes e Coruña. Ó final case 50 Qm. para ir deixando atrás turróns e demáis cousas navideñas e, ó mesmo tempo, ir preparando o Soplao que se palpa no ambiente como o obxectivo estrela da temporada dos de monte.
Pachi
Felipe, te olvidas de la fugaz pero estelar presencia de Eliseo, cuyo recuerdo tuvimos presente toda la vuelta.
Bueno, sin intentar emular a Jolin y con el único fin de dejar constancia de la salida (y como no hay fotos) dejo el perfil y una captura del G.Earth.
A ver que tal sale que nunca lo he hecho.
Aquí el perfil y tal:

Y aquí la vista de pájaro:

marcosgf
Muy buena salida la de este mañana,valio para demostrar que a pesar de los excesos de estas navidades estamos en una buena forma o por lo menos no peor que la del año pasado....un saludo y hasta el martes por la tarde.
miliblan
Pîdo perdón por solapar o post de Jolín onde propón os retos do 2012. Todos atractivos por certo e que espero participar nos máximos posibles. Pero quería deixar costancia da saída do domingo na que acompañei á grupeta de Ricardo.
Fomos en coche ata Parga. Unha vez alí fixemos uns kilómetros polas veira do río Parga e depois subimos á serra da Cova da Serpe. Despois de tomar unha cervexa volvimos cos coches e ás 2:15 h. estabamos no Burgo.
Ruta moi atractiva e quero dar as gracias á grupeta pola súa acollida. Sentinme como si saíra toda a vida con eles.
Non era mala idea facer esto de cando en vez. Ricardo coñece por alí moitas rutas.
Deixo unha foto

tonilatre
FELICIDADES PACHI. DESDE LUEGO, EN EL RIAZOR, SOMOS BUENA GENTE...
ACOGEMOS CON LOS BRAZOS ABIERTOS AL AMIGO ELISEO, PENSANDO TODOS QUE EL PROJIMO LO HABIA TRAIDO. NOS DICE, "...HOY TOCA EL XALO QUE ES LO QUE ME HAN DICHO...", Y TODOS "PAL" XALO. EL MISTERIO SE DEVELA CUANDO EN REALIDAD, HABIA QUEDADO CON OTRO GRUPO EN LA MISMA ZONA. OTRA ANECDOTA A ANOTAR EN NUESTRO CUADERNO DE BITACORA.
SI TENEMOS EN CUENTA LA SALIDA "FALLIDA" Y LOS PARONES MECANICOS, LO CIERTO ES QUE HICIMOS UN BUEN TIEMPO , UN BUEN DIA Y UNA BUENA COMPAÑIA.
PACHI, EL PROXIMO AÑO, LES PIDES A LOS REYES UN CUADRO NUEVO O UN YERNO COMO URDANGARIN...
FELICIDADES POR TU INCURSION TECNICA EN ESTE MUNDO DEL GPS, QUE ALGUNOS, TODAVIA NO HEMOS TERMINADO DE DESCUBRIR.
FSEOANEP
Ricardo eu tamén me apunto a facer algunha saida pola zona de Parga , Guitiriz , Cordal de Montouto , Cova da Serpe , Teixeiro , Friol , Sobrado............de feito e unha zona perfecta para facer un Kilometrada en Btt , tipo Eumextrem , sería perfecto para a xente que vaia "O Soplao" ............
Se pode estudiar e facer unha saida longa pola zona , xa diredes
marcosgf
La opcion que dice Fernando me parece muy interesante......por mi de acuerdo.......