ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
JOLIN
Mañá dan bo tempo e haberá que dar un rulete para ir collendo forma 2012. En principio quedamos na parada as 09:00 pero si alguén quere atrasalo media hora tampouco hai problema.
MANIFESTÁDEVOS indignados ou non:
miliblan
Para min ás nove está ben. Emilio.
Malva
Eu maña como un abuelo que son teño entrega de regalos na familia e sobre todo os netos, que se presentaran na casa a media maña, po lo tanto non poderei estar na vosa grupeta, que estou seguro que formaredes, pasadeo ben, non vos manquedes e vemonos o proximo martes no Forum Celtico as 19 h.
BOS REYES MAGOS
Usuario desconocido
Intentaré estar a las 9, pero me pregunto: si en invierno se sale a las 9, ¿a que hora se va a salir en verano? Me veo poniendo luces para llegar al Burgo.
Pachi
El mensaje de "intentaré estar a las 9..." es mio, no sé por qué no ha salido a mi nombre. Al menos yo lo veo como "Usuario Desconocido"
Pachi
Son las 7.15 y hace malísimo; si a las 8 sigue así me vuelvo a la cama.
JOLIN
Pues si que estuvo malísisma toda la mañana, jajaja,
Pachi, desde luego no se como pudiste venir teniendo esas ideas a las 07.15.
Ya se!!!!
Seguramente la parienta eligió la 2ª opción que le diste y dijo aquello de:
"ABRIGATE CARIÑO, QUE DEBE HACER FRÍO FUERA..." ![]()
Bueno agora en serio, hoxe podíamos titular a saída como "BIKERS POR UN TUBO..." logo o entenderedes. Emilio, Pachi, Ricardo e eu madrugamos para estar o´clock na parada de Acea de Ama. Estando a decidir a rota, tamén apareu Domingo que se sumou a grupeta de Reis, bueno, uns de Reis e outros íbamos de paxes levándolle os recambios da bike os Magos do pedal.
Tomamos rumbo a Zapateira pero continuamos hacia Boedo para ver algunhos camiños novos xa que Ricardo me puexera os dentes largos o outro día e, a boa fe, que disfrutamos deles: embarrados, con pichorcas, subidas rompedoras e baixadas de vértigo aínda que un dos Reis Magos atrangantouse con unha rampiña de na, xa no recinto deportivo de Acea de Ama, pero esa mesma reacción tívena eu o outro día... e si paras no borde non é para menos.
Unhas fotiñas e os datos da rota:
Faltaba Domingo:

1º problema mecánico de Pachi, nos agardando:

Solución definitiva uns metros máis adiante con cámara de prestado:

Compañeirismo total, todos axudando e explicando como facelo:

E eiquí están os bikers por un tubo:

A baixada complicada hasta para os Reis Magos:

Os datos da rota: (muy pouco IBP me parece que sae, ¿sería polo ritmo???)

By jolinbtt at 2012-01-06
Para ver os datos en grande PICAR EIQUÍ
Da segunda incidencia de Pachi non hai foto pois adiqueime a buscar un enganche rápido da cadea na miña mochila: PACHI, PÍDELE UNA BIKE NUEVA A LOS REYES A VER SI LES QUEDÓ ALGUNA DEL CARREFOUR SIN REPARTIR... ![]()
Gracias por compartir a mañá e vémonos na seguinte.
miliblan
Hay días para matar y días para morir. Para mí hoy fue uno de los últimos.
Salí como rey mago dispuesto a repartir regalos (ver primera foto) y volví como rei después de la batalla (ver últimas fotos).
Si Jolín es bestia escogiendo rutas Ricardo lo supera.