Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlaces

ENLACE AL FORMULARIO

SER UN RIAZOR

ENLACES "PAGOS DIVERSOS"

ENLACES CALENDARIOS Y 

ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES

Y COLABORADORES

ENLACES DE INTERES

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 02. Saídas BTT :: Saídas BTT entre-semana do INVERNO 2012

JOLIN

10/03/2012, 09:31
Editado: 10/03/2012, 09:33

Agora me dou conta que xa había obras alí cerca, logo de pasar a canteira na primeira curva a dereita, si te metes por un camiño estreito a esquerda que arranca na mesma curva, colles o sendeiro que vai a Novo Mesoiro por debaixo da línea de media que decía antes.

fenoco

13/03/2012, 23:02

Hoxe si que fixen enteira a Ruta dos Coellos. De todas maneiras non sei onde están, non vin ningún, o único que me chamou a atención foi a cantidade de corvos que había. A terceira ronda segue avanzando imparable, están desfacendo todo o monte en dirección á Zapateira.

JOLIN

14/03/2012, 00:38
Editado: 14/03/2012, 00:41

Fenoco, estás a facerte un xinete solitario solo falta que te adiques a asaltar camiños, jajaja

A min o Domingo vanme tocar outras tareas polo que a saída fareina o Venres as 09:30 dende a Pte. Pasaxe, haberá tamén que meter algo de brasa para entrar en "calor" e despedir o inverno.

:)

kike

15/03/2012, 13:23

conta conmigo daquela mañan

JOLIN

15/03/2012, 16:18

O sinto Kike pero mañá surxiu un asunto familiar que me impide saír, estate atento pois o Martes e Mércores da semana que ben é moi probable que poida saír.

JOLIN

19/03/2012, 15:49

Mañá 20/03 poñémoslle fin o post de saídas entre-semana do INVERNO pois a nova estación da PRIMAVEIRA entrará as 06:14 horas.

Na nova estación teremos que batilo cobre para poñernos finos en deixar o pavillón alto nas grades citas que nos agardan...

Bueno logo do derroche de intencións anterior... mañá as 09:30 h. na Pte Pasaxe para enlazar cos camiños da Pedalada e facer xa unha inspección hasta onde nos dé tempo.

Logo o Mércores pola mañá teño pensado formar parte da brigada de "Vías e Obras" do CCRiazor.;)

Malva

19/03/2012, 21:18

Vemonos maña martes as 9.30 horas no Pasaxe.

Ainda que sea algo tarde FELICIDADES a todos os JOSES.

Saludos

JOLIN

20/03/2012, 23:00
Editado: 20/03/2012, 23:14

Hoxe démoslle a despedida ó inverno cunha mañá xa primaveiral, na cita: Manuel, Kike, Alex e eu. Demos un bo rulete enlazando coa Pedalada e deixando as zonas de Arteixo e Bregua para outra ocasión.

O terreo estaba magnífico logo da auga destes días e para sorpresa descubrimos que volveron a abrir a subida do gas polo que modificaremos o track previsto: Non podemos deixar que a xente pase frío naquela zona...

Mañá tocarán arranxos nas zonas que vimos hoxe que estaban necesitadas delo, quedamos sobre as 09:30 horas na residencia de estudantes SIGLO XXI da Zapateira.

Unhas fotos para aderezar os 44 quilómetros que chapamos cun desnivel de 1073 m e IBP de 94:

Eu facendo o cabra no paso de eucalipto... como vedes agora temos alternativa de paso:

Alex chegando o viaducto do AVE:

E ahí ven o AVE:

Non era o carbón para Meirama tirando dúas máquinas (coma nos, jejeje):

Alex collengo folgos logo da derradeira subida chegando a Carretera de Tarrío.

Logo irian chegando Manuel:

E Kike, que bastante ben o fixo tras 3 meses sen tocar as dúas rodas:

By jolinbtt at 2012-03-20

Para o Xoves temos pensado saír e facer os 3 bucles que nos quedaron sin ver hoxe pero xa será nun novo post de SAÍDAS BTT ENTRE-SEMANA NA PRIMAVEIRA 2012