ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
JOLIN
JMKRD está disposto a facernos de guía pola garganta que hai entre a presa e a central do Eume, paraxe moi fermoso o que non podemos acceder coas bicis polo que, si alguén máis se anima, sexa ou non do clube, seguro que non se arrepinte.
A camiñata será a ritmo moi tranquilo pois van ir conosco os nosos rapaces e, tamén, porque haberá que saborear a paisaxe, calculamos que algo menos de 4 horas.
A idea e estar o Xoves 29/12 as 09:45 horas no restaurante Toñita en As Neves (está pegado ó Concello onde saímos o outro día) para estar de volta sobre as 14:00 horas.
No caso de que o Xoves estivera mal tempo aplazaríamola, en principio, para o día seguinte Venres si mellorara.
LISTA DE CONVOCADOS:
-JOLIN e LUCÍA
Pachi
¿Jueves 26 ?
FSEOANEP
Eu non teño Vacacions e polas mañas traballo , senon é fin de semana ou festivo vaime ser imposible .........
Bo Nadal
José Manuel KRD
"Xoves 29/12 as 09:45 horas no restaurante Toñita en As Neves (está pegado ó Concello da CAPELA onde saímos o outro día) para estar de volta antes das 13.30 horas".
El próximo Jueves si el tiempo no lo complica, podremos recorrer el antiguo canal de agua que surtió a la Hidroeléctica Ventureira que fue cerrada en los años 60 al inagurarse la nueva central del Eume, aunque deteriorado en algunas partes por el tiempo ya van 50 años en desuso y desprendimientos, no es "ciclable" pero sí "viable" abstenerse gente con miedo a las alturas, a la vuelta recorreremos parte de la ruta de Pasa da vella que une Ventureira con Fontardión por Teixido, Mirador, Gallal, ...

+ Fotos de Javi con el grupo de Bikers de Leboreira en la ruta este verano:
https://picasaweb.google.com/115592304927335747648...
Fernando no te preocupes a mi no me importa repetirla el fin de semana, fija día y la hacemos, si definitivamente los responsables de la presa cumplen con la sentencia que les obliga abrir el famoso cauce ecológico, esta senda ya no se podrá hacer mas.
LISTA DE CONVOCADOS:
-JOLIN e LUCÍA
-JoséManuelKrd + Marian
-David - Alex
JOLIN
JEJE Gracias por la corrección Pachi, estaba mirando el calendario de Enero... Es el Jueves 29 de Diciembre.
É unha mágoa, Fernando, ¿non che quedará ningún día pendente de pedir este ano??? jejeje, o tema é que a mín tamén me coinciden fatal os fines de semana esta temporada contando que a queríamos facer agora en vacacións polos rapaces. Pero si hai que repetir un finde, repítese.
A ver o tempo axuda.
Pachi
Como no tengo bici, y al paso que vamos no la tendré para la fecha, puede ser que vaya.
Si arreglo la bici, casi prefiero las ruedas, que llevo dos semanas sin tocarla.
Por casualidad he visto fotos de esa ruta y veo que hay una zona con el canal derrumbado y se pasa agarrado a una pasarela de cuerda. Hay que llevar calzoncillos de repuesto por si acaso.
JOLIN
No Pachi, si cuando vas en bici, debajo del culotte no llevas calzones y bajas por algún sitio sin otros "efectos secundarios", ten por seguro que aquí, ni de repuesto y si quieres ni los de uso habitual te hacen falta...
Parece que imos ter bo día, polo menos na previsión de hoxe...

Falábamos Cardesín e eu da posibilidade de quedarse a comer logo nun restaurante da zona, esto sería xa a conveniencia de cada un, para saber cantos podemos quedar poñer a preferencia:
LISTA DE CONVOCADOS:
-JOLIN e LUCÍA --------- (quedamos a comer)
-JoséManuelKrd + Marian
-David - Alex
-Pachi (sin bici)
-Ricardo, filla e a súa amiga
José Manuel KRD
Vaise confirmando un bo día e o camiño xa esta preparado.
Abtenerse xente con medo as alturas.

LISTA DE CONVOCADOS:
2-JOLIN e LUCÍA --------- (quedamos a comer)
4-JoséManuelKrd + Marian (A Comer)
6-David - Alex (A Comer)
7-Pachi (sin bici)
10-Ricardo, filla e a súa amiga
11-José LuisFajardo.
12-ManuelAlvarez
13-Emilio( A Comer)
15-Rodri+Primo (A Comer)
Malva
XA DE VOLTA DA MIÑA TERRA OURENSE E CON ALGUN KILO DE MAIS POLAS ENCHENTAS DE ESTOS DIAS, EMPEZA O MOMENTO DE EXERCICIO E MODERACION PARA PERDELOS, E UNA BOA MANEIRA DE FACELO E CON UNA CAMIÑATA E CON BOS COMPAÑEIROS, POR ESO CONTADE CONMIGO O PROXIMO XOVES DIA 29, A MIÑA DONA TRABALLA POLO TANTO VOU SOLO, NON ME QUEDO A COMER E LEVO O MEU COCHE.
PACHI PODES VIR CONMIGO SI NON TE QUEDAS A COMER, DIME A QUE HORA CHE RECOLLO
miliblan
Tengo permiso. Contad conmigo. Puedo quedarme a comer.
José Manuel KRD
Parece que +/- 8 nos quedamos A COMER
OPCIONES (Se admiten propuestas/sugerencias) :
En As Neves:
1ª Mesón Pazo, al lado Museo etnográfico de A Capela, visita muy recomendable post comida, comida de menu con muy buenos callos, ...
2ª Restaurante Cantina do Eume "Pepe" (con encanto)
3ª Casa Toñita / 4ª Restaurante Casa Peizas (Tipo bodas)
En Vilar de Mouros: Restaurante A Palma (Buena carne a la piedra, ...)
La RUTA es de las que abren el apetito, recomendable llevar un poco de agua
fenoco
Consultada a familia parece que se anima. Imos catro e quedamos a comer. O sitio de comer tanto me ten, o que vós vexades. Saúdos.
LISTA DE CONVOCADOS:
4-JoséManuelKrd + Marian (A Comer)
6-David - Alex (A Comer)
7-Pachi (sin bici)
10-Ricardo, filla e a súa amiga
11-José LuisFajardo.
12-ManuelAlvarez
13-Emilio( A Comer)
15-Rodri+Primo (A Comer)
19-Felipe, Maica, Alberto e Inés (A comer)
JOLIN
A min o restaurante tamén me da igual asique reserva no que máis confianza teñas J.Manuel.
O que podemos é ir formando grupos para minimizar os coches dende A Coruña distinguindo entre os que quedamos a comer e os que non.
José Manuel KRD
Si vos parece cerramos a comida o mesmo día antes de empezar, hoxe falei con José Luis (Leboreira/Repsol) que xa probou a comida no Pazo o día post Kdd Beumett e parece que e o mais axeitado, calidad, precio, cercanía, simpatía das camareiras, ... por outro lado somos (+/- 14) pra comer e casi podemos cerralo exclusivamente pra nos po lo que estaremos mais comodos.
Eu salgo desde Cabañas po lo que vemonos en Toñita as 9,40h. levo a Rodrigo (Leboreira) e a seu primo po lo que vamos 6 + 1can.
Parece que vamos a ter bo día pero vai a facer fresquiño levade roupa de abrigo pra primeira h.(abaixo po la Fraga) e terceira h. (por enriba Fontardion/Mirador de Teixido), na segunda h. po la garganta do Eume como haxa un pouquiño de sol seguro que sobra.
LISTA DE CONVOCADOS:
4-JoséManuelKrd + Marian (A Comer) 6-David - Alex (A Comer)
7-Pachi (sin bici) 10-Ricardo, filla e a súa amiga
11-José LuisFajardo (A Comer) 12-ManuelAlvarez (A Comer) 13-Emilio( A Comer)
15-Rodri+Primo (A Comer)
19-Felipe, Maica, Alberto e Inés (A comer)
20- Luis Sanchez.
FSEOANEP
Menuda tropa , ¡¡¡¡ Que envexa !!!! , segundo intento fallido , pois nada xa contaredes .........
Levade algún Gps e xa me pasaredes o percorrido , o do Canal do río , xa o coñezo , e hai non hai percorrido , cada un vai por onde pode.
Ainda que non levedes bici , levade Casco que é recomendable , non vai ser que patinedes en algunha pedra............
Sorte e Bo Aninovo a todos
fenoco
Tranquilo Fernando que alguén ten que traballar, se non, quén vai levantar o país ?
Nos imos dende Ares. Quedamos en Toñita as 9´45 h. non ?
Pachi
Como sigo sin bici (ni me arreglan una rueda en el taller ni me llega la pieza para arreglar la otra) es definitivo que tendré que ir de peatón.
Me gustaría quedarme a comer. Como me estoy cuidando para dar la talla en el Soplao, de menú prefiero algo ligerito: he visto por ahí carne a la piedra y callos: cualquiera de los dos me viene bien.
Manuel, si quieres vamos juntos si luego puedo venir con alguien que se quede a comer; si no, me llevo mi coche.
Malva
PACHI ESTOY DE ACUERDO IR JUNTOS, SI LLEVAS TU EL COCHE ME PUEDES RECOJER EN EL MISMO SITIO DONDE ME RECOJISTEIS PARA IR A LA QUEDADA DEL EUME.
SI NO PUEDES LLEVAR TU COCHE, LLEVAMOS EL MIO, SIN NINGUN PROBLEMA, DIJE QUE NO ME QUEDABA A COMER, PERO ES PROBABLE QUE SI ME QUEDE.
TE MANDO MI Nº DE TELEFONO Y ESTAMOS EN CONTACTO 616087872
JOLIN
Ollo que José Manuel puxo por erro:
"Eu salgo desde Cabañas po lo que vemonos en Toñita as 10,40h. levo a Rodrigo (Leboreira) e a seu primo po lo que vamos 6 + 1can"
A hora en que quedamos foi as 09:45 en Toñita.
Emilio, si queres, xa te recollo eu en Sigrás as 09:00.
miliblan
Unha vez, máis moitas gracias Jolín.