Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlaces

ENLACE AL FORMULARIO

SER UN RIAZOR

ENLACES "PAGOS DIVERSOS"

ENLACES CALENDARIOS Y 

ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES

Y COLABORADORES

ENLACES DE INTERES

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 01. Xeral :: Camiñata polas Fragas do Eume: NON TODO VAI SER BICI !!!!

José Manuel KRD

28/12/2011, 19:42
Editado: 28/12/2011, 20:00

En efecto Jolin, menos mal que estas en todo, poño a hora correcta en TOÑITA Restaurante 9,45h.

Por si alguien chega tarde tno contacto639448627, deciros que iremos en coche uns 5´ mais desde Toñita cruce tomaremos a la dcha po la carretera da Fabrica Eléctrica do Eume, al pasar ó río Sesin no primeiro  e único cruce a Izquierda hasta  un pouco antes de chegar a TEIXIDO, aparcamos e collemos desde a carretera o sendeiro RUTA DE VENTUREIRA que vai desde ó Gallel en Goente hasta antigua Fabrica de Ventureira.

Saudos

JOLIN

29/12/2011, 19:45
Editado: 29/12/2011, 20:27

Éxito total na primeira cita de sendeirismo... xa estou vendo que vaise ter que abrir outra sección nova na web do CCRiazor, ou, logo de facer unha rota en btt, volvela a facer pateando.

A verdade que os sitios polos que nos levou Cardesín son totalmente inaccesibles para as bicis nin para xente con vértigo ou medo as alturas pero, realmente, ben paga a pena o esforzo xa que a beleza polos sitios que atravesamos e indescriptible.

Pasamos da vintena e incluso polo camiño se sumaro a expedición outros 3 rapaces que andaban na presa buscando algún sendeiro, e sorte que tiveron porque supoño que irian fartos deles...

O día saiu redondo pois a rota, o tempo, a comida e a compañía  foi de 10 sobre 10, decir que  fai falla algo de fondo físico pero todos acabamos perfertamente e íbamos dende chavales de 14 anos a veteranos de máis de 60 e incluso un can (lola) urbanita total que iba abrindo a expedición como si fora o seu terreno de toda a vida.

Outro recuncho coñecido e cada vez que imos as Fragas non deixa de sorprendernos: madroños, acibros, loureiros, castiñeiros, musgo e fieitos por doquier, etc, etc  resumindo: un paraiso.

A presa foi inaugurada no ano 1960 e está no seguinte nivel:

Agua embalsada (27-12-2011):  99  hm3     80.49%
Variacion semana Anterior:   4  hm3   3.25  %
Capacidad:  123  hm3

Bueno as miñas fotos están en :

Un saúdo a todos.

FSEOANEP

29/12/2011, 20:44
Editado: 29/12/2011, 20:50

Pois adiante coa sección de senderismo , ¿porque non? , non vai ser todo bici , ademáis e unha maneira de involucrar o resto da familia ......

Falando do can ou cadela mellor dito , si é a que eu penso , coñece moitos mais sendeiros polo Eume , que ti mais eu xuntos

Me alegro que o disfrutarades , a ver si para a seguinte teño sorte e podo participar ...........

Jolin non te esquezas de pasarme ese Track , para facelo eu outro día , a ver si xunto outra grupeta

Bo Aninovo a todos e anunciarvós que xa son un mais da familia de Riazores

Arturo II

29/12/2011, 22:41
Editado: 29/12/2011, 22:44

jolufasa

29/12/2011, 23:09

Realmente una ruta especacular. Yo la hice en verano y realmente no tiene nada que ver con la de hoy, ya que a lo estectacular de la ruta hay que añadirle el colorido del entorno, que lo hace más hermoso.

La compañía ni que decir tiene, ha sido de 1ª categoría, lo mismo que la comida (un buen premio final a la ruta).

¡Ya estoy deseando hacer otra!

fenoco

30/12/2011, 13:27

Pois nos tamén quedamos encantados de facer esta rota polas fragas do Eume.

A verdade é que temos sitios incomparables ó lado da casa para poder disfrutalos e, ó mesmo tempo, saír un pouco da rutina diaria na que estamos metidos, sobre todo nesta época do ano tan de centro comercial e consumo.

Moitas grazas a Cardesín por guiarnos por eses sitios espectaculares, a Jolin pola reportaxe impecable coma sempre, e todos pola agradable compañía.

Eu tamén subirei as miñas fotos, pero ata a próxima semana non vai poder ser. 

miliblan

31/12/2011, 11:38

Sumarme a los comentarios expuestos. La ruta fue perfecta en su diseño en cuanto a tiempo, distancia y espectacularidad. El guía de lo mejor. Qué decir de la compañía y el momento de la comida. Gracias a los fotógrafos podemos rememorarla y compartirla con los familiares. Espero las fotos de los demás.

Algunas consideraciones:

Fernando, bienvenido a la familia aunque desde hace tiempo ya te teníamos como a uno más. Me alegraré mucho si podemos compartir más ratos y experiencias juntos.

Arturo, tienes razón. Un comentario muy acertado, como todos los tuyos, y el vídeo escogido perfecto. Pero aplícate el cuento porque debes de estar dándole siempre a lo mismo ya que no se te ve el pelo. jajajajajaja.

José Manuel KRD

31/12/2011, 20:52

Crónica provisional en construcción, esperando fotos.

http://eume-btt.blogspot.com/

Lugar desde donde queremos dar a conocer las FRAGAS.

"Temos o privilexio de vivir nun parque natural e nunha reserva da biosfera, coñecélo é o primeiro paso para protexelo" JONAS

Feliz ANINOVO

Pachi

01/01/2012, 22:53

Un dia magnífico; a ver si tengo tiempo de poner las fotos que hizo José Manuel con mi cámara. No sé como lo voy a hacer, son 150 !!!

JOLIN

03/01/2012, 22:58
Editado: 03/01/2012, 23:38

Xa está colgado o track en wikiloc, eu seguro que repito cando verta o encoro (si chove probablemente este ou o mes que ben), nese caso hai que ir e volver sin facer a rota circular.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2357800

Felipe, poño este comentario antes do teu para non machacarche o enlace pero esta foto túa paréceme merecedora de algún premio, ainda que as outras tampouco son malas  jajaja:

FSEOANEP

10/01/2012, 14:42

Como eu non poiden ir ese día , este Sábado 14 Xaneiro imos repetir Andaina polo Eume , se alguén lle interesa ..... xa sabe

http://beumett.foroactivo.com/t15-andaina-polo-can...