ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
JOLIN
Mañá Domingo eu estarei na parada as 09:00 (con resaca ou sin ela) para facer unha limpeza de poros. Espero non ir solo a pesares de que hoxe haberá pinchada.
Se queredes tamén podemos retrasar media horiña pero iso xa por fixar.
miliblan
Por mín seguimos saíndo ás nove
JOLIN
Hoxe boa mañá tanto beteteira como climatolóxicamente falando, demos un bo rule Toni, Man, Angel, Fenoco, Emilio e eu tirando pola rota do Corvo hacia Morás ainda que subindo a Zapateira para evitar pasar polas obras da 3ª ronda de cara a Novo Mesoiro, haberá que profundizar neste tramo para encontrar un camiño no lugar de asfalto.
A rota fíxose moi entretida polas charcas inmensas que tivemos que cruzar e tramos de manexo con pericia para manterse enriba do barro.
O final despedimos tamén na Zapateira os que tiñan que fichar cedo e intentamos o imposible:
Desmontar ó Cabaleiro que cual Cid Campeador gaolopou toda a mañá no seu Rocinante de estreno. Pero a batalla foi en balde pois iba pegado de tal maneira á súa montura que nin subindo nin baixando polos sitios máis imposibles conseguimos que puxera pé a terra.
Xa derrotados Man e eu, non tivemos máis remedio que pregarlle clemencia no momento que quería facer rodar as nosas cabezas. A partires de hoxe será a luz que guie as rotas beteteiras e
¡¡¡¡ pobre de aquel que ose retalo !!!!! .
![]()
JOLIN
Perfil co detalle do cerro onde se intentou arrodillar a Emilio...

http://imageshack.us/photo/my-images/502/detalleh.jpg/
O equipo ó completo:

Emilio sorteando os charquiños:

Baixando cara a Orro:

Emilio esquiva os tramos complicados, vai ó seguro...

Hasta esquiva a cámara para non salir mollando os pés:

Man facendo "augas":

Eiquí si que te pillei... atrapado no barro... ¿¿¿ou parou a ver como iban de presión as rodas????

Alguén que me remolque...

En Culleredo xa rematando a rota:

tonilatre
YO ME VOY A PEDIR A LOS REYES MAGOS, UNAS BOTAS DE ESTAS TERMICAS PARA AGUA Y FRIO, COMO LAS QUE LLEVA EMILIO. VAYA MAÑANITA...
COMO REZA LA CANCION DEL "GRANDIOSO" FARY.
..."HAY MI TORITO, TORITO GUAPO, TIENE BOTINES Y NO VA DESCALZO..."
miliblan
Co de Rocinante acertaches Jolín porque como cabaleiro creo que me acerco máis ó Quixote que ó Cid. Sempre pelexando con muiños de vento e con valores que parecen ser doutro tempo.
Coma o Cid erades algún de vos montados en Babiecas que pretendían humillar a miña Rocinante. Que si lle sobra aluminio ó basculante, que si a horquilla non se pode regular, que si non ten brake, que si as cubiertas van patinar ...
A pesares de todo tanto a montura coma o xinete aguantamos todos os embites tanto subindo como baixando e foron outros os que puxeron pé a terra.
Da proba do vídeo saíron tomas interesantes. A pesar de recibir mofas da miña alta tecnoloxía.
En fin, xa estamos preparados para a próxima batalla. E non pediremos clemencia jajajaja
Toni, espero que hayas sido bueno y te traigan lo que pides
Un placer