Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlaces

ENLACE AL FORMULARIO

SER UN RIAZOR

ENLACES "PAGOS DIVERSOS"

ENLACES CALENDARIOS Y 

ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES

Y COLABORADORES

ENLACES DE INTERES

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 04. Marchas e competicións BTT :: Apuntes sobre Marchas 2012

JOLIN

11/12/2011, 23:40
Editado: 11/12/2011, 23:44

Hay que ir planificando as rotas/retos do vindeiro ano:

-(19/05/2012) Soplao. Eu teño libre ese finde pero, de ir unha representación, haberia que contactar xa co hotel para reservar preto da saída, que logo hai que ir a quilómetros a durmir. Esta marcha, aparte do seu propio atractivo tamén serve como incentivo para manterse no inverno activos preparando nela.

http://www.foromtb.com/showthread.php/812600-10000-DEL-SOPLAO-2012

-(30/06/2012) Mountemplaria. Xa está aberto o debate pois pasa de 50 leureles a 75 leureles ofrecendo o mesmo (abundante e vistoso, eso sí), si se lle suma transporte e hotel sale nun pico, si algún pode pagalo pois recomendable, o enlace ó debate:

http://www.bierzorutas.com/foro/eventos/mountemplaria-2012/

Esta marcha coincide coa Degaña-Ibias que son 2 días polo Occidente Asturiano, o mellor hasta probamos sitios novos.

tonilatre

12/12/2011, 20:38

JOLIN, YO ESTE AÑO NO ME  PIERDO LA DEL SOPLAO. CUENTA CONMIGO.

YO ME EMPEZARIA A MOVER CON LA RESERVA DEL ALOJAMIENTO.

¿ QUE SUGIERES ?

Güi

13/12/2011, 13:32

Degaña - Ibias ??

Ay, pilín, mucho te gustó la Travesía, eh ??

jejeje

Malva

13/12/2011, 17:39

JOLIN COMO TE COMENTE EN LA QDDA DEL EUME PIENSO ESTAR EN LA EDICION DEL SOPLAO 2012, CUENTA CONMIGO PARA EL ALOJAMIENTO, EN PRINCIPIO MI META NO ESTARA EN CABEZON PERO HASTA BARCENA ESPERO LLEGAR, YO VOY A EMPEZAR A MIRAR LO QUE HAY DE ALOJAMIENTOS, YA TE INFORMARE.

NOS VEMOS EL SABADO

JOLIN

14/12/2011, 08:17
Editado: 14/12/2011, 08:44

Como era de agardar, chamei o hotel El Cruce que estaba no nº1 na lista (debido a súa situación e trato outras veces) e xa ten o cartel de "COMPLETO". Dixo a dona que os beteteiros xa reserva dun ano para outro, está claro que o Soplao é o Soplao,

De acordo con Manuel collimos cadansúa habitación no hotel Viar que está tamén moi ben situado para non mover o coche a pé de meta.

Outra rota que se pode plantexar de cara ó ano que ben é na Marronda que leva moito tempo no tinteiro e onte, a raíz de que me chamou Luis1906 comentando que, na Fonsagrada, hai un castro que aínda conserva unha especie de sauna e que se abriron sendeiros para chegar a él tras 40 anos sin que ninguén se acercase alí.

Así temos a da Marronda (Cádavo) e poñemos esta de Castañoso (Fonsagrada) tamén en cuarentena, a ver si se pode concretar algo por aquilas montañas. Ver a noticia neste enlace:

http://www.manuelgago.org/blog/index.php/2011/12/11/unha-sauna-castrexa-en-perigoso-equilibrio-video/

Posibles rotas:

http://www.fonsagrada.org/sites/fonsagrada.org/files/archivos/Casta%C3%B1oso.pdf

http://www.fonsagrada.org/sites/fonsagrada.org/files/archivos/Ruta_Gallol_e_Ruta_Gu%C3%ADmara.pdf

Algo máis que se pode plantexar sería ir a Ourense no tren de alta velocidade (permiten levar bici) e logo vir dende alí a Coruña polos Camiños de Santiago no día, Manuel que opine que coñece ben ese camiño.

Seguimos maquinando...

Güi

14/12/2011, 10:54

Estas últimas rutas tiene buena pinta. El video del castro - sauna está muy bien .. Yo me apunto, jejej

Al Caurel, ¿no volvemos?

JOLIN

14/12/2011, 13:58
Editado: 14/12/2011, 14:02

Güi, no insistas mucho que volvemos al Courel, aquella zona también paga la pena el desplazamiento, se podría buscar alguna otra ruta distinta de la que hicimos el año pasado que seguro que cancha tenemos. Se puede hablar con Ráfagas, que esa zona la tiene, de conocida, como la palma de su mano, para que nos asesore.

Si se te ocurre alguna más, pues el post está abierto a sugerencias, el caso es que nos dé el año y sobre todo, los bono-bicis para todas, yo ya le voy a decir a los Reyes que nada de carallad** consumistas, que dejen bono-bicis.

;)

Güi

14/12/2011, 14:26

Yo por supuesto que quiero volver al Caurel, pero a una ruta más asequible :))

Hace poco en foromtb anunciaron una ruta federada que no tenía mala pinta. Incluso creo que está marcada. Y me da que es por la zona ...

La encontré: http://www.foromtb.com/showthread.php/784629-II-Marcha-Cicloturista-BTT-quot-Sendas-Verdes-quot-16-OCTUBRE

Y no te olvides que a finales de Mayo vamos a Peña Ubiña. Ruta fácil, sin muchas piedras (para que puedan venir Toni y Alberto, jajajja) pero muy bonita ..

Malva

14/12/2011, 17:34

Efectivamente a ruta do Camiño de Santiago desde a miña terra Ourense a conozco un pouco pois por ela viñemos cando realizamos a ruta da plata desde Sevilla a Santiago, coa variante sanabresa, vos teño que decir que e bastante dura pois a saida de Ourense e todo subir por a Calzada Real, totalmente empedrada e moy incomoda pero nada do outro mundo pa os Riazores.

A idea de viaxar no Ave seria un puntazo, ainda que non sei pa cuantas bicis tera sitio, ue teño una casa o caron do camiño na avda de Santigo en donde nos podemos acomodar 3 coas bicis.

estamos en contacto.

Maña ou pasado farei efectiva a reserva no hotel Viar en Cabezon para a proxima edicion do Soplado, 40 € habitacion con dos camas, incluido desayuno.

hoxe fixen una amiga do ayuntamiento de Cabezon e me dixo que tamen ten posibilidades de aloxamiento en Cabueniga a 6 km

JOLIN

14/12/2011, 19:05
Editado: 14/12/2011, 22:56

SOPLAO 2012

O aloxamento ese é ¿con ela????? mira que cambio a reserva...   jajajaja, bueno feita a transferencia. Os que queiran subirse ó carro non despistarse pois estes días a xente fai a planificación desta marcha.

Habitación 1:   Manuel e posiblemente o seu cuñado

Habitación 2:   Jolin e a segunda praza LIBRE

Habitación 3:   Luis 1906 e familia

Habitación 4:   Toni e posiblemente Marcos 

...

Malva

15/12/2011, 14:26
Editado: 15/12/2011, 14:34

A suerte esta botada, xa fixen efectiva a transferencia para a reserva de aloxamiento (entrada o dia 18 de mayo, saida o 20 de mayo - 2 noches) no hotel Viar en Cabezon de la Sal para a proxima edicion do soplao 2012, habra que preparase a conciencia para estar a altura que se merece o Club Ciclista Riazor.

Hasta pasado maña na xuntanza do club

JOLIN

15/12/2011, 17:21
Editado: 15/12/2011, 17:34

Bueno pois que se anime outro para completar a miña habitación e xa facemos un bo equipo.

Ainda que non é oficial, parece que tamén a Volta ciclista a España pasará en varias etapas por Galicia entre o 29 de Agosto e 01 de Setembro, con dous finais de etapa moi vistos:

-No mirador da desembocadura no Ézaro

http://www.galicia360.com/comarca-de-fisterra/monte-pindo-mirador-ezaro.html

-Nos Ancares pero subindo por Pan do Zarco que aínda é máis duro que por Balouta, poucos portos hai que teñan eses porcentaxes:

http://www.altimetrias.net/aspbk/verPuerto.asp?id=482

marcosgf

16/12/2011, 13:33

En principio,si no hay novedad,me gustaria hacer el soplao,asi que contad conmigo....en unos dias empezaremos suavemente a prepararlo....la cuenta atras casi esta apunto de empezar....je,je,je....por cierto ,manuel yo creo que tu objetivo debia de estar en acabarlo.......cansado como todos pero acabarlo.....un saludo.

antonio.sutton

16/12/2011, 16:18
Editado: 16/12/2011, 16:22

Eu este ano tamén me apunto ao Soplado.

Como vexo que xa andades co tema do aloxamento gustaríame incluírme á vosa expedición.

Tedes unha praza libre nunha das habitacións, habería algún problema en que fora ocupada por min???

Un saúdo.

JOLIN

16/12/2011, 17:01
Editado: 18/12/2011, 23:42

Antonio, supoño que te refires ó Soplado na versión de BTT pois a de estrada é noutra data. Si é así, quédache xa adxudicada a plaza libre na miña habitación, espero que non ronques, ainda que cos nervios previos supoño que dará igual.

En caso de haber máis voluntarios, comunicádeo o antes posible (non convén pensalo moito... ), xa que as prazas no hotel esgótanse e, a partires do 23, pecha polas festas de Nadal

A ventaxa deste hotel é que está a pé da saída, coas facilidades que eso nos ofrece. Si alguén quere e pode (ponte das Letras Galegas)  levar a familia, pois non se van aburrir xa que pasamos a carón das cuevas do Soplao e pobos moi fermosos co que ademáis de animar, pódense entreter.

Habitación 1:   Manuel e posiblemente o seu cuñado

Habitación 2:   Jolin e Antoniosutton

Habitación 3:   Luis 1906 e familia

Habitación 4:   Toni e  Marcos

antonio.sutton

16/12/2011, 17:21

Efectivamente refírome á versión mtb.

Tamén vexo que falades de transferencias ao hotel, o sábado á noite falamos e xa tratamos o tema.

Un saúdo e moitas gracias.

JOLIN

20/12/2011, 19:08

IMPORTANTE, os que reservaron habitación no hotel Viar e non enviaron ó xustificante da transferencia, pois facedeo senon non considera o pago feito, a dirección de correo é:

hotelviar@hotmail.com