Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlaces

ENLACE AL FORMULARIO

SER UN RIAZOR

ENLACES "PAGOS DIVERSOS"

ENLACES CALENDARIOS Y 

ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES

Y COLABORADORES

ENLACES DE INTERES

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 02. Saídas BTT :: KDDA no Outono no mellor sitio para aprecialo.

tonilatre

06/12/2011, 20:43

MAGNIFICA SALIDA , PESE A LA MULTITUD DE PERCANCES.

HERMANDAD Y COMPAÑERISMO EN UN ENTORNO BUCOLICO.

FELICIDADES A LOS FOTOGRAFOS, GÜI, FERNANDO Y JOLIN.

GRACIAS A ELLOS PODEMOS CONSERVAR EL TESTIMONIO DE UN DIA INOLVIDABLE.

fenoco

06/12/2011, 21:47
Editado: 06/12/2011, 21:53

Aí van unhas fotos. Poucas. Case todas saíron mal e deixei  sen casar a máis espectacular. Íamos  polo sendeiro paralelo ó río Eume e o que ía diante de min foise ó río, el e a bici, foi todo moi rápido, deu como unha volta no aire e caeu de pé no río e a bici ó lado. En canto se recuperou enseguida agarrou a bici por si acaso. Por un momento tiven a tentación de coller a cámara pero finalmente decidin botarlle a man á bicicleta para que puidese saír da auga. Bonita rota polo Eume, ainda máis, polo estado do terreo nesta época do ano. Na segunda parte tiven que ir máis de presa que se me facía tarde. Hai que cumprir e atender todos os frentes.

https://picasaweb.google.com/fealnoco/Eume2011?authuser=0&feat=directlink

man

07/12/2011, 08:38

Unha vez mais a visita o Eume convértese en un evento inesquecibel.

O certo e que canto mais vamos, mais queremos volver.

Fernando non para de sorprendernos con recorridos cada vez mais espectaculares, a compañia é sempre do mais agradable, e si ainda por riba a climatoloxia vota unha man poñendo o terreo a punto os dias previos e sin chover o dia da ruta, pois mellor que mellor.

¡Xa me tarda volver!

Gracias tamen os que levades as cámaras, parades a quitarnos fotos a todos e por riba xa as tedes colgadas no foro en menos de 24h, ¡ten moito mérito!

Gracias a todos.

Güi

07/12/2011, 10:17

Jolin, tienes que habilitar la opción para poder descargar las fotos del picasa ..

José Manuel KRD

07/12/2011, 11:51
Editado: 07/12/2011, 12:17

Faltan Riazores en la foto (Alberto, Felipe, ... ) pero aún así en la Kdd dimos una buena imagen de grupo, que pena que no sea PUNTUABLE  ¿¿todos los minipuntos se los llevan los de carretera??.

Como sabéis tengo el corazón partido pero la verdad es que me he sentido muy arropado con la sección Btt del club, graciñas especialmente a ToniLatre que le faltó tiempo para facilitarme herramientas y el eslabón para solventar el problema con la rotura de la cadena.

JOLIN

07/12/2011, 12:36
Editado: 07/12/2011, 12:39

Gui, ya está la opción de bajarlas, pero si quieres te la mando por correo con el tamaño total, y a ver si tiras tu mierd* de cámara de fotos al contenedor de basura  (pero dime a mi en cual...)

;)

Güi

07/12/2011, 14:44

Gracias Linares, ya te avisaré cuando la tire ;-)

miliblan

07/12/2011, 17:57

Sumarme ás felicitacións e dar as gracias os que prepararon a ruta. Destacar tamén o bo ambiente. Paseino francamente ben xa que disfrutei deportivamente, das fermosas paisaxes e da xente.

Gracias tamén ós que compartiron as fotos neste foro. Aforrounos ter que andar buscando.

Algunhas consideracións. Jolín, a máquina non me sobrepasou se non que por vez primeira tiven unha máquina de acorde coas miñas prestacións polo que o resultado final non podía ser outro que estar no grupo cabeceiro.

José Manuel, yo lo que creí que tenías partida era la cintura ya que la parte de arriba era del Riazor y la de abajo del Leboreira. Bueno de todas las formas el corazón estaba en la parte del Riazor. jajajajajaja Que se celen.

A propósito, ¿se sale mañana jueves a las nueve? 

Malva

07/12/2011, 20:59

Muy voa a qdda de ayer, o tempo aguantose ben con terreno moy propicio para Pachi, gran apasionado dos terrenos embarrados, en fin que se formou un vo grupo e con unos "pastores"  muy atentos a que non se escarriara nadie do rebaño, eu por suposto siempre o caron do "pastor" Jolin que cerraba o grupo, lamentar a averia de Alberto e tamen o abandono da rapaza e mais do que se mancou na rodilla, bueno a verdade e que o terreno nas baixadas non permitia moitas alegrias , sobre todo cando un compañeiro estuvo a punto de ir o rio baixando do mosterio.

felicitar os organizadores da ruta, pois os lugares por donde nos levaron son muy fermosos, habra que repetila na primavera si as forzas siguen.

miliblan

07/12/2011, 22:44

Eu estarei mañán ás nove no Burgo.

José Manuel KRD

09/12/2011, 18:17

El resumen de la Kdd y la crónica en:

http://eume-btt.blogspot.com/2011/12/kdd-outono-be...

alberto

09/12/2011, 22:48

Buenas, pues unas fotos mas de la buena salida por las Fragas  https://picasaweb.google.com/113641337451299685047...

fenoco

09/12/2011, 23:49

Acabo de ler o resumen e crónica de Cardesín e teño que dicir que se confunde. Eu á caída que fixen referencia foi no "sendeiro paralelo ó río Eume" e sucedeu tal como o contei.

fenoco

10/12/2011, 09:52
Editado: 10/12/2011, 09:59

Comprendo que pode ser unha confusión. Eu non vin a caída de Xoán Carlos nin tiven nada que ver con ela. Dende onte estou esperando que se modifique a crónica e os comentarios posteriores. Por favor.

miliblan

10/12/2011, 11:31
Editado: 10/12/2011, 11:34

Fantásticas algunhas das fotos, Alberto. Eu propoño repetir a ruta desde a baixada ó Eume para que a podades disfrutar os que non a poidestes facer.

Pero o Eume é o pasado. ¿E que ninguén betetero autorizado vai abrir un post para a saída de mañán domingo? ¿Ou vou estar outra vez só na parada como aconteceu o xoves?

FSEOANEP

14/12/2011, 13:05
Editado: 14/12/2011, 13:24

¿Os acordais del color raro que llevaba el Eume el día de la Kdd?, el sábado pasado lo volvimos a comentar en la salida por la zona , pues algo está pasando ..............

Noticias relacionadas :

http://www.lavozdegalicia.es/ferrol/2011/12/14/000...

http://www.lavozdegalicia.es/ferrol/2011/12/13/000...

http://www.laopinioncoruna.es/gran-coruna/2011/12/...

JOLIN

14/12/2011, 22:43
Editado: 14/12/2011, 22:55

Supoño que despois de todo o verán cando empeza a chover con forza arrastranse todo tipo de sedimentos que van parar ó embalse e enlodan a auga. Mentres non se liberen todos a auga terá esa cor, logo a base de chover irá limpando, e que os humanos somos algo guarros.

Por certo quedei con Cardesín en ir a pé dende o mirador do outro día baixando hasta a central de Ventureira para cando a presa verta e o río baixe con auga, supoño que en Xaneiro si veñen choivas, o sitio así ainda será máis espectacular:

¿QUÉRESTE MOLLAR?????:

FSEOANEP

15/12/2011, 11:49

Eu anotome a esa saida , avisademe .......

FSEOANEP

19/12/2011, 07:56

¿Alguén perdeu as Chaves?

Comentoume onte Juan Meizoso que atoparon unhas chaves na zona onde fixemos a Kdd , se alguén quere mais información , deixovós o seu Tf 646954880