Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlaces

ENLACE AL FORMULARIO

SER UN RIAZOR

ENLACES "PAGOS DIVERSOS"

ENLACES CALENDARIOS Y 

ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES

Y COLABORADORES

ENLACES DE INTERES

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 05. Marchas e competicións Estrada :: Ciclocross

mcambeiro

14/11/2011, 23:29
Editado: 14/11/2011, 23:33

Xa comezou a tempada de Ciclocross, e tres Riazores achegámonos a Navia este domingo 13 para estrearnos na disciplina, Bernardo, Manuel e Marcelino.

Acadáronse os obxetivos, rematamos os tres.

O circuito estaba en moi boas condicións... boas de máis para nós, e con duas zonas rapidísimas, ostiles para o Single.

Eu nos primeiros obstáculos, ao remontar afloxóuseme unha maneta bloqueando co freno a roda traseira, tendo que parar e inutilizalo freno traseiro, non podendoxa desde o comezo, poder apoiarme nesta maneta, sen poder poñerme de pé por este problema, lastrándome toda a carreira.

Manuel levaba unha relación mais apta para moito barro e subidas... como así fora o ano pasado neste circuito, durísimo pola chuvia e o barro.

Bernardo tivo tamén algún problema no cambio, e saíaselle continuamente a cadea polo barro ao querer meter o plato pequeno.

CLASIFICACIÓN XERAL - Master 30 e Senior (Saimos 72)

Pto.  Dorsal Tiempo a    Nombre Equipo Categoría     V1         V2         V3         V4       V5        V6        V7

62  33  -1 lap CAMBEIRO TRILLO Marcelino C.C. RIAZOR M30        8:57,2   8:11,3   8:19,9   8:26,4  8:39,1  8:23,0
64  42  -2 laps CARRO MESIAS Bernardo C.C. RIAZOR M30        9:00,9 10:05,6   9:43,3   9:43,1  9:46,7
68  37  -3 laps DANS FRAGA Manuel C.C. RIAZOR M30        9:41,4 10:22,3 13:11,1 12:49,3

Que dicir, que non temos asistencia de ningún tipo, nen bicis de recambio, nen material... moito menos "exótico" (tubulares, rodas de perfil, etc)

Como tódolos bos comezos, o noso non podía ser doutra maneira, humilde, pero contentísimos e xa agardando a seguinte... esperemos que se decida a chegar a choiva, o barro e o frío dunha vez!!! e seguir rematando carreiras, e pasalo polo menos tan ben como nesta dando o mellor que poidamos en cada situación.

Algunhas fotos

MIGUEL SEOANE

15/11/2011, 12:06

Noraboa polo estreo no CX.

antonio.sutton

15/11/2011, 13:14
Editado: 15/11/2011, 13:20

Por non ter non temos nin cambios....

fenoco

15/11/2011, 17:36

Parabéns. Moi boa estrea, sobre todo tendo en conta as dificultades que tivestes. Moito ánimo e sorte para as próximas carreiras.  

miliblan

15/11/2011, 17:45

Noraboa. Por fin o ansiado debut e superando as dificultades. Xa contaredes polo miudo.

Ollo que a partir de agora imos requirir resultados jajajaja

ROBERTO

15/11/2011, 21:54

¡Vaia pleno!  Un balance caralludo, sobre todo tendo en conta que iades sen experiencia previa e sen asistencia; e dicir: " a pelo".

¡Bravo, rapaces!

man

15/11/2011, 23:10

Os meus parabens rapaces!!!

Espíritu Riazor 100%

Espero que nas próximas non teñades tantos atrancos mecánicos, e que chegue o barro que esperades.

Pola miña banda penso que xa non vou entrar mais a leer este post, porque corro risco de envidia (da boa) e acabar fozando tamén eu na lameira... e non pode ser!

O dito, noraboa!

antonio.sutton

15/11/2011, 23:56

O día 27 temos outra... a ver como se nos da.

Desta haberá que correr, aínda que sexa só, un pouquiño máis.

mcambeiro

16/11/2011, 21:37
Editado: 16/11/2011, 21:43

Bueno, xa víramos despois da carreira que había moitas protestas, eu non quería decir nada pois parecíame raro... e finalmente están as clasificacións fináis actualizadas 14 Nov.

Xeral Master30 e Sénior (Saimos 73):

Pto. Dorsal Tiempo a Nombre Equipo Categoría

26 33 51:09,0 +6:11,0 CAMBEIRO TRILLO Marcelino C.C. RIAZOR M30

65 42 -2 vueltas CARRO MESIAS Bernardo C.C. RIAZOR M30

69 37 -3 vueltas DANS FRAGA Manuel C.C. RIAZOR M30

antonio.sutton

16/11/2011, 22:32
Editado: 16/11/2011, 22:37

Ou sexa que volveron por o que puxeran ao principio......... jajaja menudos cachondos.

mcambeiro

28/11/2011, 14:47
Editado: 28/11/2011, 15:03

La Morgal, 27 de Novembro de 2011

Clasificacións... de novo unha trapallada.

Doume conta do pouco importante que é o tema dos Máster e como pasan de facelo de maneira "seria" as federacións etc... duas carreiras... duas trapalladas coas clasificacións... resumindo:

Saimos uns 50 Máster30 e Senior (xunto con élite femenino e juveniles)

Eu quedei quinto en Senior.... Sendo Máster30  ? ? ? ? ?

Polo tempo na xeral Máster30 quedaría 29 segundo o tempo perdido (tampouco hai xeral compartida) a 6:00 do primeiro

Manuel 34, a 11:40

Bernardo abandonou por un rebentón nun tubular.

Houbo moitos abandonos, a maioría por roturas de cadea, a pesar de que non había "chocholate" nen nada parecido nin moita dureza... sorpréndeme a cantidade de roturas de material que hai nas carreiras, mesmo entrenando o día antes e quentando.

Eu caín no final da primeira volta dando unha volta de campana de lado, nestas batín na cadea nalgún momento saíndoseme e tendo que volver a poñela, recuperando despois parte do tempo perdido, pero xa en terra de ninguén sen poder ir en grupo "cos meus".

O circuito todo herba, moi rápido, con só duas pequenas subidas nun montículo, todo herba tamén, e técnica con baixadas con curva fortes. En xeral moi revirado, mereante nalgún lugar, pero divertido.

Algunhas fotos que collín por internet onde aparecen riazores... só eu po agora

O resultado, de novo foi de novo moi positivo... pero seguimos esperando o Inverno de verdade.

Saudos a todos!!!

JOLIN

28/11/2011, 23:04

Vese e o colledes con ganas, jejeje. A ver cando chegue o barro si vos encontrades na vosa salsa... Noraboa.

miliblan

28/11/2011, 23:08

Que o inverno xa chegou. Pregúntalle a Felipe en Portomarín. Lama envolta en bosta. Eu o que creo e que vos equivocades de circuito. jajaja

Ides lanzados. Moitos ánimos

antonio.sutton

16/12/2011, 18:30
Editado: 16/12/2011, 19:06

O martes da anterior semana, que foi festivo, achegueime a Boiro para correr outra carreira de ciclocross.

Levava toda a semana medio parado, sen poder entrenar moito pero alí estábamos descubrindo outro circuito para ter algún traballo feito para o ano que ven.

E vaia co descubrimento. Boiro non ten nada a ver co coñecido este ano en Asturias (Navia (Cpt. España) e La Morgal (Copa Asturiana)), é un circuito durísmo fisicamente e con pontos certamente técnicos tais como baixadas case totalmente verticais, zonas de area, subidas por escaleiras, pedras, raíces, que a organización se molestou en pintar de cor de rosa para que aínda desen máis medo jaja, subidas e baixadas de zócalos considerablemente altos etc. En definitiva que o rédito en aprendizaxe foi máis que notable desta vez.

Polo que se refire á miña carreira pouco ten que contar. Desta vez saía co 39-19 que tan ben me fora en La Morgal (alí en seco ata se podería levar un 39-18 sen problemas) e xa na longa recta de saída asfaltada se me escapan todos considerablemente, entro na herba e trato de ir de menos a máis, como sempre fago, no primeiro codo engancho unha cinta no peche rápido da roda dianteira e ao tirar cos pedais para tentar rompela e non ter que parar sinto a roda de diante frouxa.... a cinta abrírame o peche rápido. Decido tomalo con filosofía, paro e apreto a roda para continuar, chego á zona das raíces ao lado da ría e deféndome como podo, despois dun par de subidas e baixadas destas de pechar os ollos e apretar os dentes chegábase a un charqueiro enorme que segundo por donde o colleras tiña pedras, lama ou che chegaba a auga aos eixos, nada máis entrar pola lama advirto que o 39-19 aquí me ía xogar unha mala pasada, e efectivamente no longo tramo de area tocaria patear. E de tanto patear cheguei a meta como puiden con golpes e ematomas en sitios inexplicables.

Folga dicir que o resultado debeu de ser o máis malo destas tres carreiras máis fico contente porque o aprendido compensou as dificultades da proba.

Para a próxima, en Santiago, tentaremos seguir aprendendo e gañando confianza para a tempada que ven xa que esta xa está rematando.

A reportaxe fotográfica tardará uns días en chegar porque a fotógrafa marchou coa cámara e eu nen me lembrei de pedirlle as fotos.

Polo que toca a Bernardo, o outro compañeiro do clube que correu esta carreira, rematou sen maiores problemas, salvando os incidentes de transmisión inherentes á disciplina.

man

16/12/2011, 19:36

Noraboa unha vez mais por eses progresos que ides facendo, e sobretodo polo xeito no que estades a afrontar esta nova aventura.

Para esa proba en Santiago acórdate de colgar no foro a data con antelación, xa que así seguro que igual un grupo de xiareiros poderíamos acercarnos ate a capital (incluso ó lombo das nosas monturas) a animar a eses "locos chiflados cos seus "bellos" cacharros...."

Vémonos mañá!

miliblan

16/12/2011, 20:55

Menos mal que dades as novas xa que algún xa sabiamos que correrades. Hai espías por todas partes que non tardan en pasarnos a información.

As crónicas cada vez se parecen máis a partes de guerra pero vexo que sempre sobrevivides jajajaja

mcambeiro

17/12/2011, 14:34

Moi ben Manuel!! seguimos acabándoas!!

Eu a ver se estou para Santiago, que non toquei a bici dende A Morgal, nin corrín... outra vez contra as cordas, jejeje

miliblan

22/12/2011, 20:34
Editado: 22/12/2011, 20:37

Por fin as fotos

mcambeiro

26/12/2011, 21:39
Editado: 26/12/2011, 21:46

Campionato Galego de Ciclocross

O Riazor estivo alí coa participación de Manuel.

MAIS FOTOS EN PICASA

antonio.sutton

27/12/2011, 12:45