Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlaces

ENLACE AL FORMULARIO

SER UN RIAZOR

ENLACES "PAGOS DIVERSOS"

ENLACES CALENDARIOS Y 

ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES

Y COLABORADORES

ENLACES DE INTERES

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 04. Marchas e competicións BTT :: Preparación da MONSEIBAN-2011 (Vilalba- Lugo) o Domingo07/Agosto

JOLIN

02/08/2011, 17:34

Este Domingo que ven 07/08, convidounos Luis1906 a acompañar a xente de Vilalba-As Pontes a facer o percorrido que teñen deseñado de cara a Marcha BTT do Monseibán que se celebrará o 09/10/2011 e que conta con tramos inéditos.

Como nesta data é de supoñer que estará mellor tempo pois eu voume sumar a eles e a ver si o sol axuda a contemplar a Terra Cha dende a atalaia de máis de 900 m de altitude.

A idea sería saír da parada de Acea de Ama compartindo coche as 08:00 da mañá, facer a rota e comer alí o rematar. Si alguén non quere quedarse a comer pois iría no seu coche.

O que si é importante coñecer con cantos contamos para comer para facer os trámites axeitados.

CONVOCADOS:

-JOLIN

marcosgf

02/08/2011, 19:53

Jose,cuenta conmigo,llevare mi coche ya que de regreso me quedare en curtis a comer,donde si estare es a las 8,00 en la parada,ok? Un saludo.

alberto

03/08/2011, 16:03

CONVOCADOS:

-JOLIN

-Marcos

-Alberto (quedo a comer)

JOLIN

04/08/2011, 09:10

CONVOCADOS:

-JOLIN (quedo a comer)

-Marcos

-Alberto (quedo a comer)

Alberto, entón recóllote as 07:45 na rotonda da Costa da Tapia e as 08:00 pasamos pola parada.

Malva

05/08/2011, 13:11

Que pena, eu estou de bautizo do meu tercer neto, en realidad o bautizo e maña sabado muy preto de Vilalba, concretamente en Xermade e xa vos podedes imaxinar como son as celebracions en esta zona, ou sea a todo pasto polo tanto supoño que quedarei algo perxudicado, en fin que non vos acompaño a preliminar do Moseibam, Jolin saluda a teu cuñado da miña parte, e farei o posible pra asistir a marcha do Monseiban

JOLIN

05/08/2011, 20:40

Ufff, pois sintindoo moito eu non vou poder ir xa que me liaron con outro compromiso ineludible que tiña pensado mañá pero como vai chover todo o día queda para o Domingo.

Ainda así, si queres ir Alberto e Marcos, meu cuñado portarase como un bo anfitrión e para aparecer no campo da feira de Vilalba as 09:00 non tedes pérdida. Xa diredes algo.

JOLIN

05/08/2011, 21:56

Marcos non teño o teu teléfono polo que ou me chamas ou comenta aquí (654 92 22 0catro).

Falei con Alberto e dime que entón él non se anima a ir e que fará unha saída normal dende a parada.

Ti si queres ir dimo e confírmollo a meu cuñado. Un saúdo.

marcosgf

05/08/2011, 23:33

Pues entonces nada,estare en la parada a las 9,00 .Un saludo.

alberto

08/08/2011, 21:38

Este Domingo en la parada estuvimos Ricardo, Marcos y el menda para hacer otra vez la subida del Xalo y bajar por unos caminos nuevos que Ricardo nos enseño a Marcos y ami, dando al pueblo de Meirama al final 55 km cuando llegue a casa eso si, ala 1  de vuelta como habiamos pactado antes de salir jaja.. un saludo.

JOLIN

11/08/2011, 13:30

Transcribo eiquí o post que escribiu Luis1906 nas saídas semanais para o Luns 15 as 09:00 da mañá en Vilalba... por si algún se anima;

"jolin se algun/a se quere apuntar a facer o monseivane 2011 que sepas que o vindeiro 15  saliremos unhos cantos biciclistas a cata-la ruta , sera as 9.00 h saida do campo da feira que esta xunto o polideportivo, saudos."

Malva

12/08/2011, 12:15

Eu non vos podo acompañar, o vindeiro dia 15 estarei en Santander visitando o meu fillo e mais o meu neto, espero poder asistir, o seu dia, cando se realice a marcha de Monseiban.

saludos e pasalo ben