ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
JOLIN
RETO Nº 6 - MOUNTEMPLARIA
| INDICE IBP= 235 | qm= 74 | m acm= 2900 |
| DATA PREVISTA: 25/06/2011 |
Rota extrema polas terras de Ponferrada cenando no castelo desa vila. A día 10/03/2011 están xa esgotadas as 500 prazas dispoñibles e solo admiten os que reservaron praza e faltan de pagar teñen que facelo antes do 25/03, aínda que se pode poñer un a cola por si quedaran prazas ó final.
CONVOCADOS: Nos listados oficiais figuramos:
1)Jolin d:112, 2)Pachi d:18, 3)Sebastián d:non, 4)Marcosgf d:pendente pago, 5)Fenoco d:186, 6)Luis1906 d:reserva nº11
LOGÍSTICA:
Ainda falta moito pero dada a cantidade de xente que vai a ir, e para ter un hotel decente preto do castelo..., xa fixen a reserva no mesmo que os de Ferrolterra: collín unha habitación triple e outra dobre con cama supletoria (por suposto que se sorteará a ver a quen lle toca ésta) e saímos por 23 €/biker. De tódolos xeitos quedei en confirmar a primeiros de Xuño a cifra exacta.
A idea é saír o mesmo sábado moi cedo (05:00) para estar alí as 07:15, recoller os dorsais e na linea de saída as 08:00. Facer o que se poida na rota, cena no castelo, durmir o que poida e o Domingo volta para Coruña para chegar a xantar.
marcosgf
A min pareceme perfecto,pode ser que veña con nos meu colega david,que tamen esta preinscrito,en canto o tema dos cartos si hai que poñelos xa avisame e xa fago por darchos.
Spmtz
Yo tengo el dorsal 200. Hoy me lo han confirmado.Hablamos respecto de la noche de hotel dado que falta bastante contad con migo con cualquier cosa en la que pueda colaborar...Saludos nos vemos pronto!
JOLIN
Bueno, a grupeta vaise xuntando, espero que o día de autos tamén fagamos peña e tiremos do último (que supoño teño moitos boletos para ser eu...).
De momento non fai falla pagar nada polo aloxamento pero si se suma máis xente haberá que reservar máis habitacións.
Para ir abrindo boca, poño un enlace o blog do compañeiro Pirata Maismar que ademáis da bici dalle a pluma de carall* co relato do ano pasado:
http://maismar.blogspot.com/2010/06/mountemplaria-iii-un-dia-que-avanzamos.html
CONVOCADOS: Nos listados oficiais figuramos:
1)Jolin d:112, 2)Pachi d:18, 3)Sebastián d:200, 4)Marcosgf d:pendente pago, 5)Fenoco d:186, 6)Luis1906 d:reserva nº11
Probables: David
marcosgf
inscripcion pagada,dorsal numero 227
husaberg
El año pasado estuve en esta prueba, y la verdad que está muy bien organizada y la cena y el entorno es una autentica pasada ¡¡
La prueba es dura dura, y con zonas muy técniccas donde hay que poner pié a tierra muuchas veces, pero muy recomendable, autentico btt ¡¡
Quedé de 28 en la general con un tiempo de 6 horas 37 minutos,
Este año, voy a probar con el soplao y otra vez la 101 peregrinos.
saludos
JOLIN
En la Mounteplaria yo me conformo con llegar, este año las inscripciones volaron a pesar de haber aumentado las plazas pero el buen sabor de boca que dejaron el año pasado dió sus frutos.
Con respecto al Soplao, seguro que no te defrauda pues ya solo por el ambiente por los sitios que pasas ya justifica el desplazamiento y el sufrimiento (que lo hay). Tambien es buen sitio para hacer marcas y el que repite siempre trata de mejorar la de ediciones pasadas, pero lo principal es disfrutar y levantar la vista de la rueda delantera para recrear la vista.
Saludos.
JOLIN
Este será o deseño do maillot que nos darán para lucir obrigatoriamente ese día, tamén hai a venta o culot a xogo, por certo leva publicidade de ENDESA... vouno lucir con gusto.

Estiven repasando o listado de inscritos e Sebastián non figuras xa que con nº 200 hai outro biker, o resto parece que está correcto:
018 - PACHI
112 - JOLIN
186 - FENOCO
227 - MARCOSGF
272 - LUIS1906
JOLIN
018 - PACHI
112 - JOLIN
186 - FENOCO
227 - MARCOSGF
272 - LUIS1906
xxx - DAVID
LOGÍSTICA:
Ainda falta moito pero dada a cantidade de xente que vai a ir, e para ter un hotel decente preto do castelo..., xa fixen a reserva no mesmo que os de Ferrolterra: collín unha habitación triple e outra dobre con cama supletoria (por suposto que se sorteará a ver a quen lle toca ésta) e saímos por 23 €/biker. De tódolos xeitos quedei en confirmar a primeiros de Xuño a cifra exacta.
A idea é saír o mesmo sábado moi cedo (05:00) para estar alí as 07:15, recoller os dorsais e na linea de saída as 08:00. Facer o que se poida na rota, cena no castelo, durmir o que poida e o Domingo volta para Coruña para chegar a xantar.
Como as datas están chegando, hoxe falamos en Carballo para concretala reserva no hotel estamos confirmados:
1 - JOLIN
2 - MARCOSGF
3 - LUIS1906
4 - DAVID
Si alguén máis quere compartir habitación no hotel que o diga para facer a reserva e planificar a viaxe.
fenoco
Contade comigo. Se tes que facer o pago pódoche facer unha transferencia ou se non o domingo que ben na marcha de Ferrol. Saúdos.
JOLIN
Confirmado el hotel en Ponferrada con 2 habitaciones para 6 personas, El pago se hará allí:
JOLIN
CONVOCADOS:
018 - PACHI
112 - JOLIN
186 - FENOCO
227 - MARCOSGF
272 - LUIS1906
xxx - DAVID
Xa teño eu a furgona na que nos desplazaremos a Ponferrada o vindeiro Sábado 25. Co fin de sair as 05:00 en punto da mañá dende a parada de Acea de Ama, todo aquel que poda darme a bici con antelación gárdolla na miña casa e así xa non perdemos tempo en colocalas esa mañá.
O plan é o seguinte:
05:00 partida dende Acea de Ama. Non se espera por ninguén asique a madrugar estando uns minutos antes na parada.
06:00 recollida en Rábade de Luis1908
07:00 Chegada a Ponferrada, recollida de dorsais e maillot (obligatorio o seu uso)
08:00 Saída da rota.
Este finde eu xa estiven entrenando coa miña nova montura a estrenar en Ponferrada:

Usuario desconocido
Solo te falta la pajarita...
marcosgf
jose si te parece bien,yo te puedo dar mi bici el viernes cuando salga de trabajar a eso de las 20,30 ,la tengo a revisar y no creo que me la de antes,tambien hablaria con david. ok?
JOLIN
Bien Marcos pues si te parece me la acercas a la entrada lateral del aparcamiento de OH Coruña en el Portazgo y ya las recojo a esa hora.

fenoco
Eu tamen teño a bici no taller. A partir de mañá xa cha podo levar. E se non o venres xunto coas demáis para non darche tanto a lata.
marcosgf
ok,jose 20,30 en la entrada lateral de oh coruña,alli estare. Un saludo.
Pachi
Yo también la llevo el viernes; lo malo es que no sé donde es el portazgo y la oh coruña que conozco está en Riazor.
marcosgf
pachi soy marcos el de la felt blanca (eumextrem) ,si quieres quedamos sobre las 20,00 horas en algun sitio aqui en coruña y vamos juntos.
JOLIN
Pachi, no te hagas el despistado... la discoteca Oh Coruña está por donde subimos en bici cuando vamos desde a Pte. Pasaxe hacia Zapateira...