Contacta con nosotros
Usuario
Contraseña

Darme de alta como usuario

Enlace a youtube

Visiona todos nuestros vídeos en el 

CANAL RIAZOR

Enlace al facebook

Club Ciclista Riazor

Brevets organizadas por el riazor para el 2012

BREVET DE 200 KM

Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.

24 DE MARZO

BREVET DE 300 KM

Polas cabeceiras do Eume e Miño

21 DE ABRIL

Equipaciones

ABONA AQUI TU PEDIDO DE ROPA.

EQUIPACIONES

Licencias 2012

ABONA AQUÍ TU LICENCIA 2012

(normal o subvencionada)

LICENCIAS

Abona tu cuota

ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ

Formulario de inscricion como socio do club

HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS

SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS

QUIERO SER UN RIAZOR

Calendario 2011 - informaciÓn

PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA

CALENDARIO 2011 DE ESTRADA

CALENDARIO 2011 DE BTT

Foro del Club Riazor: Salidas BTT, Marchas y Competiciones, Mercadillo, etc...

Foro do Clube :: 08. De todo menos bici :: Paradas gastronómicas

palmeiran

22/01/2007, 00:49

Vale, están moi ben as rutas que facemos pero eu boto de menos as paradiñas para tomar unha birriña e unha tapa de callos ó volver da ruta. Unha saí­da sen callos non é unha saí­da, é unha saidiña. ¡Así­ me dan páxaras! ¿cómo non me van a dar?

JOLIN

22/01/2007, 11:23

Estou de acordo, pero é preciso facer un protocolo de tapas autorizadas polo clube pois logo de comer unhas fabas todos van querer ir na cabeza do pelotón por aquelo da propulsión da bici por saí­da de gases a presión.

"Nechas dumont"

13/02/2007, 19:39

"Bar o Cruceiro" Coirós, tapa guiso de pulpo, cañas de las grandotas, precio normal(aunque yo no pagué), atención: una señora muy simpática, buena. Calificación (0-10) : 7. Ruta asociada "montes do gato"

palmeiran

13/02/2007, 21:26

Bar da Urbanización do Xalo: Os domingos tapa de callos, riquí­sima. Ambientillo, moitos moteros, algúns bikers. Ruta asociada: Calquera que pase polo Xalo a partires da 1 da tarde, que é cando poñen os callos. Os sábados tortilla.

palmeiran

13/02/2007, 21:39

Bar (non sei como se chama) pero está ó lado do Haley do Burgo, antiguo punto de encontro dos BTTEIROS. Terraza cuberta. Os domingos tapa de callos, ricos. Ruta: Ruta da Oca, ó volver, por exemplo.

Javi

14/02/2007, 23:16

Palmeirán, creo que te refires ao "Xentes", o do lado do Haley.

Lois

04/06/2007, 23:15

Parte de la sección de carretera, exactamente cuatro HUESEROS, demostró el pasado domingo que todo se puede compaginar. Ferreiro paró poco antes del cruce de Os Condes por el sí­ndrome de los pies y, mientras, José y Luis y yo nos tomamos una cañita y un pincho de tortilla en el Mariñas Altas, en el mismo cruce. Roberto se abstuvo, pero no Ferreiro cuando nos alcanzó pocos minutos después de su parón.

Dos pinchos de tortilla -buení­sima- por barba y una caña por cabeza, 4.60 euros. La alegrí­a de conversar y reirse en torno a una barra y las sonrisas de las gentes, no tiene precio. Para todo lo demás, A TOPE A TOPE.

Ya se está pensando en institucionalizar el almuerzo, como hacen mis amigos valencianos...

;-)

MIGUEL SEOANE

05/06/2007, 13:06

E MENTRAS TANTO O RESTO DO GRUPO AGARDANDO POR VOS NA PARADA. SEN COMENTARIOS!!!!!

JOSE LUIS

05/06/2007, 14:20

LO QUE MIGUEL QUISO DECIR ES "AGARDANDO POR VOS NA PARADA. SEN TORTILLA NIN CAÑITA!!!!

MIGUEL SEOANE

05/06/2007, 15:02

POR FIN ALGUEN QUE ME ENTENDE!!!

Javi

22/06/2007, 01:13

Hai que aficcionarse mais a parar nos bares eh! jeje

rub5ns

23/03/2009, 20:10

Cando pasedes por Arteixo tedes que parar na Parillada Gardel a comer un bo churrasquiño de tenreira galega, con criollos, patacas kenebe e ensalada da horta. ¡Exquisito!