BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ABONA TU CUOTA ANUAL
CÓMODAMENTE DESDE LA
PASARELA DE PAGO SIN
RECARGO ALGUNO
AQUÍ
HAZTE SOCIO DEL C.C.RIAZOR, ASEGURA TU PLAZA EN TODOS
SUS EVENTOS Y AHORRATE UNOS EURILLOS
PARA VER O CALENDARIO DE SAÍDAS ENTRE-SEMANA PICA EN "EL CLUB" SALIDAS BTT ENTRE-SEMANA
palmeiran
Vale, están moi ben as rutas que facemos pero eu boto de menos as paradiñas para tomar unha birriña e unha tapa de callos ó volver da ruta. Unha saída sen callos non é unha saída, é unha saidiña. ¡Así me dan páxaras! ¿cómo non me van a dar?
JOLIN
Estou de acordo, pero é preciso facer un protocolo de tapas autorizadas polo clube pois logo de comer unhas fabas todos van querer ir na cabeza do pelotón por aquelo da propulsión da bici por saída de gases a presión.
"Nechas dumont"
"Bar o Cruceiro" Coirós, tapa guiso de pulpo, cañas de las grandotas, precio normal(aunque yo no pagué), atención: una señora muy simpática, buena. Calificación (0-10) : 7. Ruta asociada "montes do gato"
palmeiran
Bar da Urbanización do Xalo: Os domingos tapa de callos, riquísima. Ambientillo, moitos moteros, algúns bikers. Ruta asociada: Calquera que pase polo Xalo a partires da 1 da tarde, que é cando poñen os callos. Os sábados tortilla.
palmeiran
Bar (non sei como se chama) pero está ó lado do Haley do Burgo, antiguo punto de encontro dos BTTEIROS. Terraza cuberta. Os domingos tapa de callos, ricos. Ruta: Ruta da Oca, ó volver, por exemplo.
Javi
Palmeirán, creo que te refires ao "Xentes", o do lado do Haley.
Lois
Parte de la sección de carretera, exactamente cuatro HUESEROS, demostró el pasado domingo que todo se puede compaginar. Ferreiro paró poco antes del cruce de Os Condes por el síndrome de los pies y, mientras, José y Luis y yo nos tomamos una cañita y un pincho de tortilla en el Mariñas Altas, en el mismo cruce. Roberto se abstuvo, pero no Ferreiro cuando nos alcanzó pocos minutos después de su parón.
Dos pinchos de tortilla -buenísima- por barba y una caña por cabeza, 4.60 euros. La alegría de conversar y reirse en torno a una barra y las sonrisas de las gentes, no tiene precio. Para todo lo demás, A TOPE A TOPE.
Ya se está pensando en institucionalizar el almuerzo, como hacen mis amigos valencianos...
;-)
MIGUEL SEOANE
E MENTRAS TANTO O RESTO DO GRUPO AGARDANDO POR VOS NA PARADA. SEN COMENTARIOS!!!!!
JOSE LUIS
LO QUE MIGUEL QUISO DECIR ES "AGARDANDO POR VOS NA PARADA. SEN TORTILLA NIN CAÑITA!!!!
MIGUEL SEOANE
POR FIN ALGUEN QUE ME ENTENDE!!!
Javi
Hai que aficcionarse mais a parar nos bares eh! jeje
rub5ns
Cando pasedes por Arteixo tedes que parar na Parillada Gardel a comer un bo churrasquiño de tenreira galega, con criollos, patacas kenebe e ensalada da horta. ¡Exquisito!