BREVET DE 200 KM
Ruta del Prestige. Pola Costa da Morte.
24 DE MARZO
BREVET DE 300 KM
Polas cabeceiras do Eume e Miño
21 DE ABRIL
ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
JOLIN
-Para as saídas BTT entre-semana imos manter este post todo o inverno, nel anunciaremos as saídas que se fagan de maneira esporádica xa que non teñen dia fixo.
Se alguén pode, e quere sumarse, pois con aparecer a hora indicada no sitio oportuno chega, tampouco fai falla que sexa socio do clube xa que temos gañas de coñecer xente que lle gusten os camiños para saborealos "con calma pero sin pausa".
![]()
-Normalmente saímos de debaixo da Ponte da Pasaxe (inicio do Paseo do Burgo) as 09:30 horas. No caso que se cambie a hora ou o lugar da cita xa se comunicaría puntualmente.

SAIDAS DESTA TEMPADA:
23/11/2010: Sebastián e Jolin por Cecebre
26/11/2010: Pachi e Jolin por Orro
29/11/2010: Sebastián, Marcelo e Jolin por Zapateira
JOLIN
O Venres 03/12 parece que non da moi malo o pronóstico do tempo asique poida que eu bote unha ruladiña para quentar un pouco os músculos.
Pachi
Cuenta conmigo el Viernes.
No andes con eufemismos: contigo no se calientan los músculos. Directamente se abrasan.
JOLIN
Mañá as páxinas do tempo pronostican auga toda a mañá polo que imos agardar que o Domingo non chova e mellor imos a piscina que está máis quentiña...
JOLIN
Mañá Venres da sol asique non temos disculpa, as 09:30 h. na Ponte da Pasaxe a sacarse a espiña destes días.
Turo
Eu hoxe aproveite un momentiño da tarde e puiden dar unhas pedaladas ata que a noite me botou para a casa.
JOLIN
Ben, Turo, ponte cachas e logo zúrrasnos, a verdade é que facéndose noite as 18:00 horas pola tarde non da tempo a moito, pero xa está a chegar Sta. Lucía onde xa medra o día... por certo non dis como se deu a caza da sentola...
algún día me desquitarei das ausencias as túas terras.
Hoxe na Ponte do Pasaxe había multitude (para o que solen ser a saídas entresemana): Sebastián, Marcelo, Pachi e eu saímos cara ó Xalo pola rota do Cambre, a idea era subilo polo camiño tradicional ainda que entrando por Altamira en vez de polo Corte Inglés e logo de facer a subida baixar polo tramo que este ano na marcha fixeron de subida.
Sebastián e Marcelo chegaron hasta Altamira e dalí volta por estrada xa que a un facíaselle tarde e a Marcelo facíaselle empinada dado o mal estado dos camiños (enlamados a tope).
Nos seguimos e nalgún tramo casi tivemos que nadar pois baixan os regatos coma ríos, os madeiristas tamén nolo complicaron en algún tramo.
Ainda así conseguimos facer o que nos propoñíamos e, este novo tramo, é unha forma de baixalo Xalo moi novedosa, con vistas a Arteixo e á comarca e con rampas espectaculares.
A volta xa por estrada a toda mecha pois os casi 50 qm que nos metimos levan o seu tempo.
Perfil con casi 50 km e 97 de IBP

Os madeiristas non pensan que polos camiños pasa máis xente que eles...

Logo se subir hasta onde entronca a subida dende Mantiñán xiro a dereita e novo percorrido con moi boas vistas e boas baixadas (moito máis doado facelo baixando que subindo ;-)

Logo collímolo o regato da Xesteira a tope

Nalgún sitio con desbordamentos

Pero sin arriscar nada, indo ó seguro.

JOLIN
Hola Sebastián, el Lunes a mi no me toca que no puedo.
El Sábado hice un rulete urbano con 2 excompañeros para enseñarles el perímetro de Coruña y nos quedó una salida muy turística. Fotos en: http://picasaweb.google.com/ccriazor2009/PaseroPorCorunaConEduaroEEmilio?feat=email#
Yo me apunto al Martes 14 sobre 09:30 horas si no hay novedad.
JOLIN
Mañana Martes iremos Pachi y yo a inspeccionar un tramo de nuestra Pedalada Ártabra, este tramo queda algo lejos pero iremos subiendo por la Zapateira asique tu te das la vuelta cuando quieras.
JOLIN
Hoxe saímos 3, Sebastián solo hasta as 11 h. e Pachi ensinoume un novo sendeiro para contemplar na Pedalada que evita a baixada a Boedo e o paso polo monte privado onde pedíramos o permiso o ano pasado. Ten boa pinta pero necesita un traballo de desbrozamento e sobre todo retirar un tronco levando unha motoserrra. Tomamos nota e seguimos coa inspección de tramos que xa vemos que están moi mollados...

JOLIN
Esta semana haberá que tirarse ó monte polo menos 1 día... eu prefería o Xoves pero anuncian algo de auga, si non é un diluvio casi que me apunto igual, en principio quedamos na Ponte Pasaxe (comenzo do paseo do Burgo) as 09:30, si as previsión cambiase a peor pois quedaría a opción do Venres, pero esa noite pode ser moi longa como para chegar machacados...
JOLIN
Hoxe, para empezar a facerlle sitio os doces da cea do Nadal, aparecimos Sebastián e eu. Subimos á Zapateira e logo fixemos a baixada do gas hasta Vilaboa para a retirada os quefaceres laborais da miña compañía, eu retomei outro camiño para subir de novo a Zapa.Trataba de encontrar un muiño próximo que finalmente non atopei pero si que o rule me valeu para rodar pola zona en Culleredo que dice Man de entrada a Pedalada e encontrar outro camiño que evita os maiores charcos a carón do campo de golf.
Logo fixen un recoñecemento pola zona cercana a Fontemaior que asolaron as obras da Terceira Ronda, e pódese anunciar que "HAI VIDA BETETEIRA TRALA 3ª RONDA" xa que non conseguiron machacar todos os camiños e pódese seguir rulando por alí: de exemplo a foto dunha zona que seguro que lembraredes máis de un.
Uns cantos aguaceiros de saraiba, pero nada que non poda soportar un beteiro do Norte... Gracias a Sebastián pola compaña.

E o resto das fotos:
http://picasaweb.google.com/ccriazor2009/SaidaEntreSemanaPolaZapateira#
miliblan
Bo Nadal a todos os beteteros
JOLIN
Coma hoxe parece que non cobran inscripción para saír, pois eu apúntome o Xoves 30 as 09:30 h. na Ponte da Pasaxe para dar un rulete de despedida do 2010.
Bo ano a todos.![]()
miliblan
Seguramente aparecerei por alí. Quero ver de primeira man o que facedes nesas saídas entre semana.
JOLIN
Onte, como despedida do ano 2010, saimos Emilio, Sebastian, Marcelo e eu dando un rule hasta a Zapateira onde Sebas e Marcelo puxeron rumbo de novo a Coruña.
Nos continuamos hasta Orro para logo subir ó monte de Bregua e voltar hacia Tarrio tratando de atopar algún sendeiro xunto a Capela de San Cosme aproveitable para a Pedalada. Tras inspeccionar os sendeiros que entre as pedras da antigua fortificación do castro sobre o que se asentou a capela, tivemos que recuar sin encontrar nada, aínda así quedounos unha mañá moi aproveitada nun ano que se nos vai...
Emilio facendo sendeirismo

Inspección do monte que rodea a Capela

E a capela de S.Cosme

Finalmente o perfil e datos da rota:

tonilatre
ESTOY PASANDO LAS FIESTAS NAVIDEÑAS CON MI FAMILIA EN BARCELONA. LO PRIMERO QUE HICE CUANDO LLEGUE A CANET DE MAR, ES QUEDAR CON UNA PERSONA DEL CLUB CICLISTA DE MI PUEBLO Y HACER UNA RUTA CON MI SEGUNDA BIKE, UNA PROFLEX RIGIDA MONTADA A PIEZAS Y QUE SUBIA COMO UN TIRO. ESE MISMO DIA, POR LA NOCHE, ME REVENTARON EL TRASTERO DE CASA Y ME ROBARON LA BICICLETA. AFORTUNADAMENTE, EL "CHORIZO" NO ERA UN ERUDITO Y ME DEJO LA DE "CARRETERA", UNA FLANDERS DE CARBONO QUE ME VOY A TRAER A CORUÑA. MENOS MAL QUE EL SEGURO ME CUBRE EL ROBO Y CONSERVO LA FACTURA DE LAS PIEZAS.
DONDE YO VIVO, HAY UNA TREMENDA AFICION A LA MOUNTAIN BIKE Y EN LOS ULTIMOS TIEMPOS SE HA PRODUCIDO UNA AUTENTICA FIEBRE DE ROBOS DE BICILETAS DE MONTAÑA. LAS ROBAN HASTA EN LAS MARCHAS O EN LAS COMPETICIONES. NO SE DONDE LOS CHORIZOS DAN SALIDA AL MATERIAL, PERO SERIA DESEABLE DESPERTAR CONCIENCIAS A TODOS LOS AMANTES DE ESTE DEPORTE PARA QUE NO ADQUIERAN MATERIAL DE SEGUNDA MANO SIN TENER CLARA SU NATURALEZA.
DESEO A TODOS LOS MIEMBROS DEL CLUB UN FELIZ 2011
Turo
Toni, que sea muy feliz entre los tuyos y que los reyes se encarguen de reponerte lo que los chorizos de arrebataron.
FELIZ AÑO. Campeón, esperamos verte pronto.
miliblan
Pois ó final non sei se non fastidiaría o xeonllo dereito, Jolín. O caso e que na saída non notei nada. Foi ó sair do coche onde me empezu a doer ó andar. E hoxe igual. Doeme ó andar como se o tivera inflamado.
Hoxe non sei se sairei en estrada
Era o que lle faltaba á saída de onte. Bici desaxustada, bota rota e agora o xeonlo. Pese a todo feliz ano a todos.
miliblan
Hola Sebastián.
La rodilla algo mejor está y eso que salí estos días en la bici de carretera, pero en ella no me duele. A ver como evoluciona.
A estas alturas los excesos no se van a notar, hay tiempo a metabolizarlos. Lo que si notarás serán todos los kilómetros que consigas acumular.
Feliz año y que consigas superar todos tus retos.
Un saludo