ENLACE AL FORMULARIO
SER UN RIAZOR
ENLACES "PAGOS DIVERSOS"
ENLACES CALENDARIOS Y
ENVENTOS

ENLACES PATROCINADORES
Y COLABORADORES
ENLACES DE INTERES
man
Estamos a argallar unha saida para este sábado (27/Nov) por terras de Sobrado
A idea e subir nos coches ate Montesalgueiro e dende alí facer unha ruta que permita rodar sen grandes desniveis (algunha costiña sempre haberá...)
O ritmo sería o propio destas datas.
O percorrido: Montesalgueiro-Teixeiro-Curtis-Sobrado-Friol (avituallamento)-Begonte-Montesalgueiro (+/- 100 kms)
A idea é estar listos para dar pedales en Montesalgueiro a eso das 9:00 (+/- 10' de cortesia)
Calculase que sobre as 14:00 deberiamos de estar nos coches para vir comer á casa a unha hora razoable.
Os interesados ideo decindo ou apuntádevos eiquí e organizamos como subir nos coches.
Previsión meteoroloxica: Frio (moito), sen choiva nin neve (de momento).
Que seipades que esta e a primeira de varias saídas por terra cha que algúns temos na cabeza dende xa fai algún tempo, con saidas a rodar, e outras de puro entreno de cara a tempada.
...de momento xa somos a lo menos 4.
Un saudo.
man
O sabado non pudo ser.... faltaba quorum e sobraban frio e posiblemente auga....
Buscaremos outra data mais axeitada.
Posibles:
Domingo 12
Domingo 19
Ide espabilando, que vésevos un tanto aletargados... e o inverno, ainda non empeza ate o mes que ven!!!
Saudos.
Lois
Como vedes a opción de subir en coche ata Montesalgueiro este domingo? Dan sol, menos frío que das outras veces e moito menos vento no interior que na costa. Eu, por min, vou encantado. Alguén se apunta?
LOIS
man
Eu vou o sábado a Marcha de BTT de Dumbria, pero penso que non debería de ter problema para ir o domingo a rodar a Terra Cha.
O malo e o madrugón dous dias seguidos, pero xa se sabe que si é con gusto non pica!!!
JOSE LUIS
Yo me apunto. Si nadie dice lo contrario, la salida se hará desde la parada de los domingos a las 8:15 horas de la mañana. Estaremos en contacto para el tema de coches, cuantos menos mejor.
Convocatoria:
LOIS
JOSE LUIS
ivi
Supongo que sera para salir a las 9:30 de Montesalgueiro y el recorrido el propuesto la última vez. Si es asi Oscar y yo nos apuntamos
Lois
JL, qué c... es eso de las 8.15? No eran 8.45? Yo creo que 8.45 ya le llega ¿no? 8.45 en la parada? Os parece bien? Nadie más se anima? Mirad que la ruta de mañana es subir a Curtis desde Betanzos...
ivi
¿Entonces como queda la cosa? ¿Hay salida o no?
JOSE LUIS
Perdón, quería decir 8:45 en la parada, lo de los c.... déjalo para mejor momento, el exceso de testiculina en estos momentos no me parece oportuno.
Por cierto, estamos esperando que los de Dumbría muevan ficha.
Un saludo.
ivi
¿Entonces como queda la cosa? ¿Hay salida o no?
JOSE LUIS
Iván, de momento la convocatoria es la siguiente:
LOIS
JOSE LUIS
Si veis que tal os apuntáis o no.
octavio
Yo me apunto
LOIS
JOSE LUIS
OCTAVIO
JOSE LUIS
Lo siento, pero según las noticias de ultimísima hora queda descombocada la salida, nos vemos en la parada a las 10:00 horas, un saludo otra vez será.
man
¿Que vos parece si o domingo dia 20 subimos nos coches a Montesalgueiro e facemos a ruta que tivemos que anular pola borrasca a mediados de febreiro?
Montesalgueiro-Begonte-Cospeito-Vilalba-Guitiriz-Montesalgueiro.
Boa ocasión para retomar a bici despois de tantos dias de choiva.
Moita llanura e recta para ir afinando a forma e metendo algo de plato para os que vamos un pouco retrasados na preparación.
Lois
Man, me parece estupendo. Contad conmigo!
miliblan
Despois do falado onte ide concretando. Eu vou, xa sabedes as condicións. E prefiro madrugar a chegar tarde
man
Pois por falta de quorum anulamos a excursión a Montesalgueiro e volvemos ó redil da grupeta, puntuamos e intentaremos dar algo de leria.... subindo dende Miño a Feira do Tres e logo a Irixoa.
fenoco
Pois eu como non podía ir nin a un sitio nin ó outro, se non que asistir a unha comida familiar, iso sí, á que podía ir e volver en bici, e como tiña que probar os gardabarros antes da marcha do próximo sábado, pois foi o que fixen e dende logo que os provei, por todo tipo de estradas, e ó final resultou outra de 200. Todo polo interior e por estradas case todas moi secundarias, sitios moi bonitos, algún deles espectacular, por exemplo Ponte Aranga, onde nunca estivera, e tremenda subida que ten a estrada para enlazar coa que vai por Serra da Loba ata Momán, por onde imos pasar o sábado pero en sentido contrario. Iso si, tomeino con moita calma, as paisaxes merecían a pena. Cheguei moi xustiño á comida (empanadillas de bacallau e cocido, típico menú randonneur) e 2´30 h. despois collín o camiño de volta, xa por lugares máis coñecidos pero moi bonitos tamén. Ó final 203 Qm. e, curiosamente, cheguei con 13´30 h., en tempo brevet, pero moi canso, e que foron máis de 4000 m. de subida acumulada: A Coruña, Cecebre, Abegondo, Oza dos Ríos, Coirós, Ponte Aranga, Momán, As Pontes, Vilar de Mouros, Barallobre, Franza, Cabanas, As Neves, Monfero, Irixoa, Betanzos, A Coruña. Os gardabarros funcionaron ben.
Turo
Felipe, subiches por Cambás, duro... duro. Estas feito todo un randonneur e é que esto engancha. O final a satisfacion pesa mais que o sufrimento.
man
¡¡¡¡Miña Nai!!!!
Se a xente para probar uns gardabarros fai mais de 200 kms e sube Cambás (entre outras lindeces que se ve que subiu).... o día que saia a probar as cubertas, ou as luces ou .... ¿onde vas ir?
No cabe dúbida de que a febre "PBP" entrou en tí con toda a forza....
Alégrome de que nos volvamos a ver o vindeiro sábado na de 300
...e espero que non poidas comprobar o funcionamento dos gardabarros.